Väsyttääkö töissä? Kelpaisiko sinulle päiväunet keskellä työpäivää?

Mitäpä mieltä, tuleeko toimimaan?

www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa..../01/775840

Avainsanat: päiväunet keskellä työpäivää

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.01.2009 - 20:35

Kyllähän miuu tuppaa välillä väsyttämään niinkin paljon että meinaa silmät lumpsahtaa kiinni,, mutta en mie päikkäreitä kyllä kesken työpäivää taho nukkua.. Työpäivä ekaksi kunnialla loppuun ja vaikka tikut luomiin niin pysyvätten nee simmut auki.. Sitten kun töistä pääsee kottiin niin sitten on päikkäreitten aika. :)

Lähteet:
Kokemukset, krooh...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.01.2009 - 20:26

no jo toki kelpaisi, miksei toimisi, hyvä uutinen siinäkin mielessä että Turullakin näyttää olevan jotain toivoa ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 20:28

No kyllä ne kelpaisi, mutta mikä on työpanos unien jälkeen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 20:32

Kun olis sellainen työpaikka niin voisi nukkua ruokatunnista niin pitkään kun pitää töistä lähteä, herätyskello pitäs kyllä kuiten olla ettei menis sitten ylitöiksi, toisaalta jos nukkuessaan samalla saa tehdä ylitöitä niin mikäs siinä, paapii vaan.

Lähteet:
Oma arvelus, en ole kyllä ikinä vielä nukkunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 20:45

otan joskus tauolla torkut:) olen yksityisyrittäjä. Se on mannaa sielulle ja luille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 20:46

Heittäyn joskus tauolla sohvalle pitkäkseni. En ole yksityisyrittäjä vaan renkityöläinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 20:50

Hoh hoh kaikenlaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 21:07

jos on aikainen aamuvuoro niin väsyttää.. voisin kyllä vähäks aikaa torkahtaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 22:13

Kyllähän päiväunet virkistäisi ja antaisi loppupäivälle kirkkaat aivot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 22:24

Siesta on ihan ok. mutta en kyllä palkkaa suostu siitä ajasta maksamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 23:20

Muistaakseni olen lukenut jostain tutkimuksesta kerran, että ihmiselle olisi terveellistä nukkua päivällä n. 15 minsaa eli se siestahan on terveellistä. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2009 - 01:39

Japp kyllä siesta hyvää tekee ja on sitten paljon paremmassa vireessä iltapuolella! Katsotaan esin näitä espajalaisia ,ovat iloisia ja hyvän tuulisia jatkuvastu, kun ovat levänneet päivällä. Sekä ovat myöhään hereillä yöllä perheidensä kanssa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2009 - 01:59

Siesta keskellä päivää :) mukavata. tosin kai ne yöunet olis sit lyhyemmät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 07:54

Kyllähän päikkärit piristää. jos ei nuku liikaa ja on pirteäpikin kun on ottanut vartin sikeet..mieheni joka on turussa töis niin ottaa ruokkiksel ain pienet tirsat, mut hää onkin jo koht eläke ikäne,niin nuoret ymmärtää ja antaa miehen torkkua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 11:58

Aikoinaan tuli nukuttua töissä ihan tarpeeksi. Yhtenä maanantaina kun oli lämmin päivä kipusin katolle lepäämään puolen päivän paikkeilla, heräsin 18:15 ja kaikki muut paitsi kuljetuspäällikkö oli jo kotona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 00:39

asiallinen paikka otta päivätorkut olisi tosi tervetullut juttu