Apua ruotsin aineeseen vol 2

Aiheena oli kirjoittaa mielipidekirjoitus vegetarismia vastaan (outo aihe joo mutten itse keksinyt):

Jag tycker att vegetarism är overvärd. Fast du inte ätär kött det kan inte hindra djurens döda. Om som människan vill äta bara vegetablier, det är okej. Men hon måste inte klaga om andra människorna vill inte. Förstås jag vet att kött är inte nödvändlighet och det är mera hälsosam att äta bara vegetablier. Men jag tycker att vegetarism är varje människars egen business.

Eli kaikki virheidenkorjausehdotukset ovat tervetulleita! kiitos jo etukäteen!

Avainsanat: ruotsin aine koulu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.01.2009 - 19:56

- vegetarismen är överskattad
- äter
- djurens död
- bara grönsaker
- inte nödvändig
- äta bara grönsaker
- varje människans egen sak

.........tuossa muutamia kohtia ainakin mitä voisit korjata.............

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.01.2009 - 19:38

paljoakaan en enää ruotsista muista, mutta mitens tuo 'overvärd' outo sana minulle? voisko olla että tarkoitit över värd ? ja toiseksi business ei taida olla ruotsia?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2009 - 11:54

om människan vill äta...tai
om någon vill äta... tai
om någon manniska vill äta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 12:47

Oli aika kehnosti kirjoitettu... vääriä sanoja yms. En ala korjaamaan koska juttu pitäisi laittaa kokonaan uusiksi.
...måste inte... inte så där i alla fall..
Sana vegetablier on aivan tuntematon minulle, sen sijaan on eräs toinen sana.

Lisätty: 12.01.2009 - 12:50

Käytetty täysin vääri'ä sanoja, ymmärrän kyllä mitä ajetaan takaa mutta ei hyvä noin... en tuosta antaisi pointseja. Sanaa okej ei käytetä ruotsin kielessä.
No... minulla vanhanaikainen ja perusteellinen kielen opetus mutta ei se kieli ole muuksi muuttunut vuosien varrella.