Mielestäsi Suomen mukavin kaupunki?

Kertokaapas miälipidettä!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.01.2009 - 02:00

Aah.. Jyväskylä. Hyvät lenkkimaastot, ei liian iso, hyvä opiskelumahdollisuudet ja kaunis paikka. Kyllä kannattaa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.01.2009 - 19:05

kotikaupunki - useimmille - minulle se on myös Suomen ainoa kaupunki ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 19:06

Läppeenranta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.01.2009 - 19:12

Lappeenrantaa mukavampaa ei ole vastaan tullut, vaikka noita kaupunkeja on tullut koluttua enemmänkin. Iloiset ihmiset ja upeat maisemat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 19:15

Minä pidän Tampereesta, meillä on ollut aina hyvä palvelu ja ystävällisiä ihmisiä vieraillessamme siellä. Tai ollu hyvä tuuri että kaikilla kohtaamillamme ihmisillä on ollut hyvä päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 19:18

helsinki on varsinkin kesällä kiva kaupunki

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 19:32

Jostain syystä määkin pidän juuri Tampereesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 19:37

Suomen mukavin kaupunki voisi olla yhdistelmä useammasta.
Helsinki kulttuuritarjontoineen, Mikkelin kesäinen tori ja torikahvilat, Savonlinna kesäisine Oopperajuhlineen ja monta monta muuta ehdokasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 19:48

Porvoo on kaunis ja pieni kaupunki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 19:49

Tietysti se on Joensuu, siellä on kaikkea mitä ihmiset tarvitsevat, kaiken lisäs Suomen mukavimmat ihmiset ja humoristiset. "Ilo elää Joensuussa" -sanonta.

Lähteet:
Oma tieto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 19:51

Ilo elää pohjois-karjalassa elikkä JOENSUU tietysti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 21:45

Mukavia kaupunkeja on täälläkin päin. Minä pidän Rovaniemestä, Oulusta ja Raahesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.01.2009 - 22:11

kaikkihan ovat !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 22:17

Pietarsaari ja Vaasa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 23:18

Niistä kaupungeista, joissa olen käynyt/asunut Lappeenranta on paras. Haluaisin tosin joskus asua Tampereella kun siellä en ole ehtinyt vielä. :P

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2009 - 12:12

Mukavin kaupuki Suomessa ? Riipuu mitä mukavuuksilla tarkoitetaan. Kaikkihan ovat joissa viihtyy. Ihmiset ja ympäristö luovat olosuhteet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2009 - 14:03

rauma, nantali ja muut vanhantunnelmaiset kaupungit ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2009 - 22:27

sanoosin jotta tampesteri..., vaik en siel asukkaan, mut ihmiset mukavii lepposii ja sillee, kiire.... ei mihinkään....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2009 - 22:38

Porvoo on idyllinen. Pienet puukaupungit ovat omalaatuisia ja vetäviä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2009 - 12:51

Tottakait kotikaupunki eli Helsinki, on ainakin monipuolinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 10:08

porvoo,naantali..pienet kaupungit..niin ja paimio..