onko ollut ÄÄNESTYSTÄ koskaan NAPSUN viisammasta? Minusta paras tähän astisista on eräs kuvassa oleva karvakuono Palisanteri...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.01.2009 - 17:07

No eipä ole sellast äänestystä ollunna tääl Napsus, ja vaik olen tääl puol vuotta napsutellu, en ehkä osais vieläkään äänestää siit 'viisaammasta', jokainen tääl on omalla tavallaan mielestäni viisas, ja tuo värikkäällä persoonallaan tähän just sitä, miks kannattaa jatkaa napsulaisena, ja jotkut aktiivisemmat napsulaiset tulleet näin Napsun välityksellä hyvinkin 'tutuiksi', oikein mukavaa porukkaa kaikin puolin, sanosin näin..

Kysyjän kommentti

kiitos siin viisaat sanat myös muille oli viisaita sanoja..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.01.2009 - 17:30

Olen samaa mieltä siitä että tuo edesmennyt karvakuono (kuva profiilissani) oli Maailman Viisain Koira!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.01.2009 - 17:34

Ei ole ollut, enkä usko, että se on tarpeellista. Täällä saa monilta, useimmilta hyviä ja hauskoja vastauksia. Olisi ehkä väärinkin äänestää viisainta. Jokainen omalla panostuksellaan on omalla tavallaan viisas.----- Melkein jonin13 sanoja käytin. Huomasin vasta nyt. Ei ollut tarkoitus plagioida tai kopioida. Mukavampaa ilman viisaimman äänestystä. Hih, mitenhän kävisi vähäviisaan? Pitäs kiiruusti vaihtaa nimimerkkiä. No niin, vitsi vitsinä ja pylly pois tyynyltä, niinkuin joku viisaampi sanonut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 17:41

vähäviisaan kävis hyvin, pääsis takuulla ansaitsemalleen sijalle, tiedätte varmaan mitä vähäviisas pohjanmaan kielissä tarkoittaa ...

(on muuten anopin antama haukkumanimi johon tykästyin niin että rupesin käyttämään)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 18:25

Siinäpä se kuka on meistä viisain ja kuka kaunein

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 18:56

niin, viisauttakin on varmaan joka lähtöön.. kuka on viisas missäkin...jokaisella omat viisaudet...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 19:15

Voiko viisautta äänestää?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 19:54

Monelta napsulaiselta olen viisaita kommentteja lukenut, ei voi kaikista parasta/viisainta äänestää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 19:59

Oisko se Esko Kivikoski jos vaan olisi Napsussa, hän sanoi aina vastatessaan kyllä.

Lähteet:
Oma tieto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 20:06

Kyllä sinä ciby myös olet viisas niin kuin me muutkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 22:50

Minusta kaikki ovat erilaisia persoonia ja eri-ikäisiäkin täällä on paljon. Pidän ihmisistä enkä halua luokitella heitä viisaisiin tai.. mikä se vastakohta olikaan. :P

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.01.2009 - 10:32

Siis mitä... mistä ihmeen viisaammasta? Halutko itse päästä/joutua viisammaksi ja mitä se tarkoittanee?

(Ahmat12)