Oletteko laihtuneet ,kun olette täällä Napsussa? Itse en edes muista ruokaa,joten tämän hauskempaa laihista ei ole koskaan ollut!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.01.2009 - 19:03

aloitin täällä vasta joten pitääkin kokeilla napsu dieettiä..

Kysyjän kommentti

tätäpä minäkin.Kiitos vastauksista, taas oli vaikea valita...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 09.01.2009 - 16:37

Laihtunut en ole Napsun aikana, mutta aika tässä kuluu vähän liiankin hyvin. Meinaa jäädä muut tekemiset tekemättä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 16:46

Ei tässä laihdu kun syön samalla kun olen napsussa ja pelaan noita pelejä, keksipaketti menee hujauksessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 16:48

ei ole tarvetta laihtua:) mutta katsotaan kuinka tässä käy..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 17:11

en ole vielä huomannut laihtuneeni, mutta toivoa ei ole vielä heitetty hukkaan.. ; )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 17:43

ei pelkookaan, tietsikalta on lyhyempi matka jääkaapille kuin vessaan (tai lenkkipolulle)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 18:10

Vähäsen olen laihtunut kun ei jouda syödä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 18:26

Ei kyllä ole sopinut laihikseksi tämä napsu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 18:48

Kivaahan täällä on aikaa viettää, mutta ruokaaika ei minulla ole silti päässyt unohtumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 19:13

Laihduin ennen napsua. Tämä lisää ruokahalua, eli taitaa olla päinvastoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 19:55

Ei tässä kyllä kerkeä laihtumaan, aina on jotain toisessa kourassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 20:11

Liikunnat jää minimiin. Ei laihdu kuin oikeankäden etusormi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 22:48

En ole laihtunut. Pidän samanlaisia taukoka tietokoneelta kuin muulloinkin, jottei mene hartiat jumiin. :P

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 23:44

Olen laihtunut viime heinäkuusta vuoden loppuun 8,5 kg, ei ehkä yksin napsussa oleminen vaan ruokavalion vaihtaminen paljon kasvis ja juures ja marja hedelmä linjan vuoksi. Lisäksi iltapalat harkitsen tarkoin mitä syön,
hyvä iltapala on mielestäni pelkkä ruisleipä ja tomaatti, kurkku, ruukkusalaatti, kaali. Kevyt kalkkunaa hiukaan.
On kyllä kevyt ja mukava olo.

Lähteet:
Oma tieto