Hei te jotka kysymyksiä laitate, niin luetteko ,myös niitä vastauksia? Minulla ainakin oikein kiire ,lukea kaikki ????

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.01.2009 - 15:31

Totta mooses mie luen kaikki vastaukset jos olen itse jotakin kysynyt.. Ja luen silloinkin muitten vastauksii jos itse vastaan johkii kysymykseen, sitten tiiän ettei tule ainaskaan samaa vastausta/ kommenttia laitettuun.. Täytyypi nee vastaukset oman kysymyksen kohdalla kahtoa tarkkaan, niin tietää sitten minkä valitsee parhaaksi kun sen aika koittaa..

Kysyjän kommentti

Nyt ol vaikea valita, kun kysymys ol niin helppo, mut näin nyt ja KIITOS kiitos....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.01.2009 - 15:09

Kyllä luen mielenkiinnolla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 15:14

tosi tarkasti, sähkikseen tulee ilmoitus että joku vastas, meen heti kattoo että kuka ja mitä, ja sitten onkin hyvä olla eri mieltä ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 15:16

Kyllä luen joka kerta,mukava lukea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 15:27

jos muut vastaukset ovat kovin pitkiä niin en..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 15:41

Kyllä luen vastauksia suurella mielenkiinnolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 15:44

Kysyn, vastaan tai en tee kumpaakaan, niin luen vastaukset silti ihan vaan jopa siksi, jotta saapi aina uutta tietoa ehkäpä ja oppii taas lisää kaiken muaaailman asioist.... aivot pysyy virkeänä ja sanavarastokin karttuu....

Lähteet:
puolen vuoden napsukokemukseni...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 15:53

Kyllä luen :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 16:15

tottakai

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.01.2009 - 16:18

Jos kysymyksen laitan, niin taatusti luen myös vastaukset. Ja olen jopa niin kiinnostunut, että luen toistenkin kysymykset ja niihin vastaukset. Ja jos meinaa äänestää parasta vastausta, on ne vastaukset luettava. Mistä sitä muuten tietää mikä on paras. Ja oppia ikä kaikki, tälläkin palstalla. Ja kaiken kukkuraksi, tämä on mukavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 16:48

Aina luen, ne vastauksethan tämän tekevät mukavaksi ajanvietteeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 17:23

Jos jotain kysyn niin tottahan toki kaikki vastaukset tulee luettua, niistä saan ehkäpä vinkkejä tms, ja myös muut kysymykset ja vastaukset jotka kiinnostavat minua tulee luettua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 18:52

kyllä luen, mielestäni toisten ihmisten kokemukset on parhaita neuvoja ja vinkkejä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.01.2009 - 19:01

Tottahan toki!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 19:08

Totta kai, miksi sitä muuten kysyäkään. Kysymyksellähän ei tienaa kuin yhden pisteen, se ei siis ole koskaan syy tehdä kysymystä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 19:56

Kyllä niitä luetaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 20:05

Tottakai kaikki luen, sehän on mielenkiintoista, vastailenkin silloin tällöin, varmaan se ilahduttaa kysyjää.

Lähteet:
Oma tieto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 20:16

Jos kysymyksen laitan, niin tarkoitus on saadakkin vastauksia ja apua ongelmiini.

niin luen monet moneenkin kertaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 22:45

Tietenkin luen. Eihän ole mitään järkeä kysyä ja sitten jättää vastaukset huomiotta.
Joskus menee aikaa, jos on pitkiä vastauksia, mutta ei se haittaa. Kysyn vain kysymyksiä, jotka kiinnostavat itseäni. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 20:54

KYLLÄ! En kysy huvikseni. Olin pettynyt kun kukaan ei tuntunut tietävän mikä/mitä on frisbeegolf, ehkä vielä saan siihen muutaman vastauksen ...