Onko kukaan ollut ikinä Vishy-dieetillä? Paljonko paino putosi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.01.2009 - 13:06

Mielestäni kaikki ihmedieetit ovat epäterveellisiä, totaalinen romutus entisiin ruokailu-juomailu-ja liikuntatottumiuksiin tulee tehdä, jos haluaa pysyvää painonhallintaa.

Lisätty: 09.01.2009 - 13:07

tuolla on keskustelua vissydieetistä:

keho.net/keskustelu/naytavie...eetti-7545

Lisätty: 09.01.2009 - 13:10

www.laihaksi.com/kivennaisve...eetti.aspx

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.01.2009 - 13:49

Olen juonut paljon vichyä, mutta ei se painoon vaikuttanut, kupli vain vatsassa kovin ja oli syytä lopettaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 14:10

Jos on riippuvainen vissystä niin korvaa sen vaikka vedellä. Oma tekonen mehu on ilmaista ja hyvää : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 14:23

Kaiken maailman laihikset olen käynyt, mut en tuota..ja siitä voipi kyl tulla heikkoon happeen ,joten vähän ja monipuolisesti. nyt melk.2v.-2.7 mutta kaikki menneet nesteenä ulos,siis ei vielä varsin.laihtumista, eikannata kiirehtiä...tälläkään saralla..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 15:57

En ole ollut tällasel laihiksel, eikös siinä vissyssä ole sen verran suolaakin, jot ei ainakaan verenpainepotilaille sovi, josta kuitenkin kärsii aika moni ylipainonen? Normaali ruoka, vähän mut hyvää ja välipalaks näkkärii, sillä lähti ne jotkut kilot (kymmenisen kiloa), jotka tuntuivat häiritsevän miun normaalii elämää, liikuntaa ja jaksamist...

Lähteet:
ai niin, joku tuol kysy kans jot paljonks se joulu toi kiloja, täytyypi kait sit hypätä vaa'alle tarkistaan sekin asia...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 16:54

en ole kokeillut enkä taida kokeilla. Kun vähänkin juo niin röyhtäilee niin , että nenä lentää päästä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 17:33

itse en ole tätä dieettiä kokeillut, enkä kokeilekkaan koska inhoan vichyä. vesi paljon parempaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 18:24

kokeilin kossu-vishy dieettiä parikymmentä vuotta sitten, ylipaino ei lähtenyt, muuta kyllä ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 18:28

Viikossa putosi paino n.3kg ja seuraavan 2viikon kuluessa tuli takaisin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 18:52

Tarkoitat paastoa, en ole. Mutta kokeileppa vähärasvaista dieettiä, jossa ruoan määrää ei säännöstellä mitenkään, ainoastaan rasvan. Se oli (muistin mukaan) miehillä enintään 60g/vrk ja naisilla 30g. Ainakin närästys loppui silloin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 22:35

Olen kerran juonut hellekesänä koritolkulla vichyä, muttei se mitään aiheuttanut.