Oletteko imuroineet koiraanne,ja antaako se imuroida.

Meidän koira tulee heti kun otan imurin letkun kaapista,kinuamaan imuro,imuroi.

Opetin sen nuorena siihen imuriin,makupaloilla.

Avainsanat: koira imuri ja pelkääkö vai tykkääkö.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.01.2009 - 16:08

Kyllä olen meidän kahta islanninlammaskoiraa imuroinut. Toinen oikein nauttii imuroinnista, mutta toinen pelkää imuria :D

Kysyjän kommentti

ok

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.01.2009 - 12:19

En ole imuroinut, kun emme omista koiraa. Mutta kissamme lähtee kyllä vikkelään karkuun, kun ottaa imurin esille. Ja jos imuri jostain syystä on jäänyt lattialle käyttämättömänä, niin silloin se saa kyllä tassusta ja moneen otteeseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 12:19

Kyllä juoksi karkuun kun imuri hyrähti käyntiin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 13:10

Edellisiä olen imorinut aivan pienimmällä teholla ja tykkäsivät.Tämä pentu nyt on vielä pikkasen kummissaan .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 13:30

Koiramme pelkää aivan tolkuttomasti imuria, piiloutuu heti jos otan esiin imurin. Koskaan en ole pelotellut koiraa imurilla (enkä muutenkaan). Edesmennyt äitinsä oli varmaan opettanut imurinpelon tyttärelleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 13:56

Meillä ei koiraa, mutta edellinen Norjalainenmetsäkissa kyllä oikein kerjäs imurointiin,mutta tämä Onni on niin arka,se pelkää jopa omaa varjoaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 14:13

Oletan että koirat pelkäävät imurin ääntä. Miksi koira pitäisi imuroida?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 14:13

Joo meidän koira ei anna imuroida se menee aina pakoon sohvan päälle ja jos se menee sängyn alle ja imuri tulee niin äkkiä lipettiin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 16:55

antaa mutta ei rakasta sitä:) olen usein imuroinut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 18:29

silloin kun sellainen oli, yritin kerran, mutta kostoksi se kusasi keskelle olkkarin mattoa, sen koommin ei yritettykään ja koira pysyi sisäsiistinä ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 18:48

Jos ne tottuu ääneen, ne pitää siitä, niinkuin muustakin rapsuttelusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 19:10

meillä koiruus kiertää imurin hyvin kaukaa, enkä ole edes yrittänyt imuroida.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 19:19

olen imuroinut ja antaa tehdä sen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 22:33

En ymmärrä miksi koira pitäisi imuroida. Voihan sen harjata. Tai ehkä se koira tykkää siitä. Minusta se tuntuisi varmaan vähän epämiellyttävältä.
Kania ei tulisi mieleeni imuroida. Kanini kyllä osaa ilmoittaa milloin pitää imuroida lattia; se menee imurin luo ja välillä minun luokseni tökkäämään nöpönenällä jalkaani ja takas imurin luo. Sitten kun on imuroitu, se paijaa imuria. :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 08:19

Ei tullut mieleenikään imuroida koiraa. Oli vielä niin lyhytkarvainen, englanninkääpiöterrieri. Helmikuun lopussa meille tulee uusi koiranpentu, en aio sitäkään imuroida.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 22:50

kyllä meillä pentukoira juoksee aina imurissa kiinni kun siivous alkaa, en varsinaisesti turkkia ole imuroinut, annan vaan itse sen tutkailla masiinaa.