Pornopomot huutavat valtiota apuun! Onko amerikkalaisten 'huumoritajulla' mitään rajaa?

Yhdysvaltalaisen pornoteollisuuden johtaviin nimiin kuuluvat Larry Flynt ja Joe Francis pyytävät valtiota pelastamaan maan aikuisviihdeteollisuuden. He ovat lähettäneet kongressille hakemuksen viiden miljardin dollarin tuesta.

Koko juttu:
www.digitoday.fi/viihde/2009...2009459/66

Lisätty: 09.01.2009 - 08:13

www.digitoday.fi/viihde/2009...9459/66

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.01.2009 - 08:06

Onko joskus ollut.Sielläkin on tainnut unohtua vapaan kilpailun periaate,jos ei pärjjää kilpailussa kaatukoon.Kaivasivat omaa kuvettaan,mutta kun jollekkin annetaan kaikkien pitäisi saada.Tuolinkki ei toiminut.

Lisätty: 09.01.2009 - 08:25

ei toiminut vieläkään ,kokeilen jos Mozilla Firefox,avaistuon linkin.turha yritys.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.01.2009 - 08:16

ei ole mutta se pornoteollisuus tuottaa niin hyvin , että voi sitä Larry Flynt vähän vitsaillakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 08:42

on se kovaa jos ei pornollakaan pärjää ilman valtion tukia ....

www.digitoday.fi/viihde/2009...2009459/66

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 18:31

En antaisi centtiäkään, mutta amerikassa näköjään on kaikki mahdollista. Jos ne sai rohkaisua, kun autoteollisuus sai valtion tukea. Turhempaan ei tukia voisi myöntää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 21:05

Monta ihmistä sieltäkin on vaarassa työttömäksi. On hyvä, että esimies pitää alaistensa puolta ja huolehtii heidän toimeen tulostaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 22:24

En oikein tiedä mitä ajattelisin kysymyksestäsi, mutta eiköhän se ole tässäkin niin; se ei ole tyhmä, joka pyytää vaan se, joka maksaa. :P