Saako Puerto Ricosta suomalaisia reseptilääkkeitä,kuten e-pillereitä?

Avainsanat: puerto rico espanja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.01.2009 - 11:10

Jos vähääkään epäröit saatko juuri niitä e-pillereitä mitä käytät , ota pillereitä tarpeeksi mukaan.

Kansainvälisiähän lääkkeet ovat, ehkä jollain voi olla erilainen kauppanimike.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.01.2009 - 00:12

Kuuleppas en tartte niitä, mutta joitakin lääkkeitä saa ilman reseptiä, kun vain tietää lääkkeen nimen. Täälläkin ovat lääkkeiden myynti määräykset pikkuisen muuttuneet. Viime vuonna sai kaikki lääkkeet ilman reseptiä apteekista.E-pillerit ei varmaankaan lueta huumetyyppisiksi lääkkeiksi ,joten yrittää voi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 08:16

Onko suomessa vielä lääke tehtaita.Nuo e -pillerit kaikki valmistetaan jossain ulkomailla.Suomessa tehdään varmaan jotain asperiiniä.jotai tuon tyyppisiä.PITÄISI KYSYÄ SAAKO PUERTO RICOSTA Amerikkalaisia e-pillereitä.kyllä saa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 18:25

Ehkä sinun kannattaisi tehdä, niinkuin yllä ehdotetaan, osta lääkkeet jo suomesta, tiedät ainakin, mitä saat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 22:48

Jos ajattelit hommata sieltä lääkeitä, joihin et syystä tai toisesta ole saanut tai hakenut reseptiä Suomessa, niin parasta unohtaa koko juttu, riskit on ihan liian suuria

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2009 - 14:04

En ostaisi niitä sieltä. Kyllä tuollaiset kulkee aina mukana meikkipussissa, eivät unohdu mihinkään.