millainen sää tammikuussa?

Avainsanat: kanariansaaret espanja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Muut vastaukset

Vastattu: 08.01.2009 - 21:47

Jos ei sada niin reilusti yli 20 Celsiusta, eli ihan kiva jos ei tuule saharastapäin.Se hieno hiekkapöly on kuin sumu ja saattaa aiheuttaa hengitysvaikeuksia.

Lähteet:
Kokemukseni

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 22:06

Tähän mennessä parhain löytämäni sääsivu on Iltalehdellä. www.iltalehti.fi/saa
Kannattaa vilkaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 22:13

Voin sanoa lonkalta, jotta lämmintä ja aurinkoista, vaikken ole ikinä käynytkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 22:17

Olen ja elän täällä joten tähän asti on ollut oikein hyvä tammikuu, koska täälläkin on talvi, niinkuin paikalliset sanoo. Yksi päivä on tullut vettä, mutta se vain paransi tilannetta, sillä seuraavana päivänä oli tosi hieno ja lämmin päivä. Puerto Rico on tuulilta parempi, sillä on lännen puolella. Viime talvi Playa Del Inglesissä oli aika karmee tuulien takia, mutta kyllä silloinkin oli aurinkoa ja lämmintä välillä. Eli lämpötilat on päivällä +20-28 välillä ja yöllä mennään jopa+16-19

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 22:29

Tammi ja helmikuu on kanarialla niitä talvikuukausia, mutta suomalaisille silti täysi kesä.Jos haluat varmemmin helteeseen niin maalis huhtikuu on sitten jo varmempia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 23:34

T-paidalla pärjää. Illalla kannattaa pitää vaikka villatakkia kun siihen lämpimään tottuu niin pian ja kohta se 20 astettakin tuntuu viileältä. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 09:55

parempi kuin suomessa, se ainakin on varmaa:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 10:03

Uinti kelit ,sekä t-paita päällä on varsin lämmintä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 14:25

lämmin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 00:13

Kyllä sielä paikallisten talvikuukausina on meille suomalaisille hyvät ja riittävät lomailu- ja kesäkelit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2009 - 09:40

kaikki aina valittavat huonosta säästä, mutta tammikuussa on ainakin ollut minulla ainaa hyvä sää ! Olin nyt tammikuussa 11pvää teneriffalla ja satoi vain kerran, ja sitten loppupäivä paistoi.. Hyvät säät on !