aiemmin kysytty kysymys mesen (live) päivityksestä. kuinka sen voi päivittää? ja mistä saan internet explorer windows xp.lle

päivityksiä? oon niin huono tän kompuutterin kanssa. sain katsokaas joululahjax ensimmäisen tietsikan

Avainsanat: päivitykset selaimelle ja messengeriin

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 08.01.2009 - 20:46

Mulle tuli Hotmailiin sellanen "haluatko päivittää messengerisi"-kirje. Tuolta saa ladattua kokonaa uudestaa mesen:
download.live.com/?sku=messenger
Itte käytän selaimena Mozilla Firefoxia. Sen voi asentaa tuolta:
firefox2.com/fi/

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 08.01.2009 - 20:42

Windows XP:ssä pitäisi olla internet explorer mukana. Jos se on rikki, ohjeita täällä: support.microsoft.com/kb/318378 (englanniksi).

Lähteet:
support.microsoft.com/kb/318378

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 21:20

Jos olet aivan uusi kompuutterin käyttäjä, ota ihan iisisti. Ihan kylmiltään ei kannata latailla mitään, ellei tiedä mitä lataa ja mistä ;)

Varmaan sinulla on joku kaveri, joka istuu vieressäsi ja kädestä pitäen opettaa mitä tehdä ja milloin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 21:52

microsoft.windowslive.com/Ke....Gn.JRjXBr
Tuosta linkistä, jos siinä tulee jotain muuta mukana, ei huolta, varmoja windowstuotteita kaikki. Muista valita ensin kieli ja sitten `download`.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 23:32

Älä käytä sitä Internet Exploreria!! Siihen tuli just vastikään uusi, ärhäkkä virustuholainen. Vaihda selain ja äkkiä! Ota vaikka Mozillan FireFox selaimeksi. Se on helppo käyttää.