Kerro mikä ja millainen on kaunein paikka jossa olet käynyt?

Avainsanat: kaunis paikka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.01.2009 - 21:04

Mökillä kesäaamuna herätessä kun aurinko osuu silmiin ja kömmin ylös sängystä ja avaan kuistin oven aitan ylisillä. Aamukaste vielä viipyy maassa ja huurtuu pikkuhiljaa ylös, linnut laulavat ja näen naapurinkissan pihalla aamupesulla. Tuttu ja lämmin maisema, huumaava kesän tuoksu. Sitä ei voita mitkään ulkomaan maisemat!

Kysyjän kommentti

Kiitokset kaikille vastauksista. Kauniita paikkoja on koto-Suomi täynnä samoin löytyy ulkomailta, joten tähän kysymykseen oli vaikea valita parasta vastausta.
Sinun kuvaamasi tuntui kuitenkin todella ihanalle ja kotimaiselle, kiitos.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.01.2009 - 19:22

Tenojoen laakso Suomessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 19:31

Auringonlaskua katsellessani syysruskan aikana Kilpisjärvellä Saanatunturissa puurajan yläpuolella. Myös kesämökilla aamu-usvassa auringon nousu kuten myös lentokoneessa 12km korkeudessa pilvien yläpuolella auringon nousu. Siinä 3 parasta mitä tulee mieleeni.En pysty asettamaan järjestykseen, sillä kaikki niin erilaisia, mutta hienoja kokemuksia!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 19:41

Kitisenmutka

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 20:03

Aaavasaksan yötön yö

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 20:07

Viimeisimmistä paikoista Caprin saari Italiassa. Sen huikean kauniisin ja upeisiin maisemiin ei koskaan kyllästy.
Vuosien varrella kauniita kohteita on kertynyt niin paljon, että kauneimman nimeäminen on todella vaikeaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.01.2009 - 20:36

luminen metsätie puolen kilometrin päässä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 21:18

Kyllä on täällä Kanariallakin Puerto Ricossa erittäin kauniitä paikkoja ,sekä nuo kukat jotka kukkuu ja taas kukkii! Erittäin kauniita ovat myös nuo kaktusten peittämät vuoren rinteet ja aamulla kun aurinko nousee näkyy vain puolet vuorista valoisilta ja toinen osa kuin tummat taustat. Sekä nuo tuhansia vuosia vanhat puut jotka ovat tosi mahtavia!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 21:33

Taj Mahal.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.01.2009 - 21:51

Mäntän rannalla kattelemassa aurinko laskua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 21:54

Turistikohteista niin sanotusti Taj Mahal Intiassa
Paikoista yleensä Thaimaa, Phuket. ( muualle Thaimaaseen ei olla vielä ehditty)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 21:57

Unissani kävin jossain pohjoissavossa, en vaan tiedä missä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 22:00

kanaria.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.01.2009 - 23:11

Eräs lahden poukama Kreetan rannikolla matkalla Spinalongaan. Upea turkoosi vesi, pohja näkyi, vaikka vettä oli monta metriä. Hyppäsimme laivasta uimaan. Ranta oli hienointa hiekkaa mitä ikinä olen nähnyt. Todella upea maisema ympärillä. Yhtä upeana pidän myös Kolin ja Juuman maisemia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 23:29

Hassua, että Anonyymi vastasi käyneensä unessa.. kun itsellänikin on semmoinen kokemus. :P Kauneinta paikkaa en ole vielä löytänyt, mutta monia todella kauniita jo nähnyt. Koli, Saimaa, Punkaharju ovat kauniita paikkoja. Kaikkein eniten minua kiehtoo "kurkistaa nurkan taakse" sillä koskaan ei voi tietää mitä kaunista näkee. Joskus metsänsiimekseen siivilöityvän auringonvalon laikuttamassa puolivarjossa käykin kahahdus ja metsäkauris säntää liikkeelle. :P

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 16:23

Kotomaassa sienimettässä Iittalassa/Hauholla useana vuonna käyneenä, kauneinta mettää ja sammalikkoo ja kanttarelloksii... ulkomailla taas ehkä kaunein maisema oli Sant Moritsissa silloin vuosia sitten..

Lähteet:
ja tietty Aulangon luonnonpuistokin ah ja voih....nostalgista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 21:30

Kaunis paikka näkyy kotini ikkunasta katsoen ulos. Jokainen vuoden aika näkyy erilaisena ja jokainen säätila erilaisana ja jokainen vuorokaudenaika erilaisena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2009 - 00:34

Ekana tulee mieleen Sansibarin valkohiekkainen autio paratiisiranta. Toisena turkoosina hohtava punainen meri. Tietysti Suomessakin on paljon kauneutta varsinkin ruska-aikaan ja oikein runsaslumisena talvipäivänä.