Oletko ylipainoinen? Paljonko kiloissa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.01.2009 - 16:10

en myt niin kauhiast.. sekin on miten sen ottaa.. toisen silmä näyttää toisin kun toisin. Painoindeksini on 26

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.01.2009 - 16:12

Sehän riippuu aika paljon kenenkä taulukoihin ja standardeihin uskoo
Jos nyt pohjaksi otetaan 'amerikkalainen ihannemies' niin olen 3762 g ylipainoinen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 16:12

Olen ja voin tunnustaa että liikutaa pitäisi lisätä. Pelkällä ruualla se ei näköjään lähde vaikka ns. kevyttuoteita pyritäänkin ostamaan. Jos sais 10-15kg pois niin vaatteita löytyisi kaapista käyttöön paljon.

Lähteet:
Vaaka

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 16:20

Noin kolme kiloa on ylipainoa, ei paha.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 16:55

Kypsään ikään ehtineenä en koskaan ilmaise ikääni, painoani, pituuttani, kengän numeroa ja tilini saldoa. :) :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 17:24

Mies ,joka ei paina 100 kg on riisitautinen. Ja alle 100 kiloset miehethän punnitaa neuvolassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 17:45

riisitautinen, painooni tyytyväinen 185/85

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 18:13

n.9kg

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 18:52

Liian monta kiloa on yli normaalipainon. Maha pullottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 19:13

Ai nyt tuli hyvä kysymys ja voin kertoa, että olen saanut sen rasvamahan pois ja olen jopa parikiloa alle normin, mutta ei ollut helppoa! Liikuntaa ja oikeaa ruokailua se vaatii!!!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.01.2009 - 21:49

no noin viisi kiloa on yli painoo mut ei sitä kyllä huomaa kun on 189cm pitkä ja painan 85kg

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 23:01

N. 10 kg ylipainoinen. Voisin luovuttaa pois n. 4 kg ja olisin varsin onnellinen.

Mitenkäs itte?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 08:26

olen ainakin 20 kg ylipainoinen jotka olen herkuilla hankkinut ja en niitä ihan helposti poiskaan saa joten pidän ne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 12:32

En ole, muuten kuin omasta mielestäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 18:45

Onpas napsulaiset timmissä kunnossa. Mulle on päässyt kertymään n.25 kg ylimääräistä pikku hiljaa ja tasaiseen tahtiin. Mutta vuodenvaihteesta alkoi "uusi elämä". Vähän ruokaremonttia ja liikuntaa niin kyllä se siitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 19:54

liikuntaa tarvitsisi minun lisätä. minulla on jonkun mittapuun mukaan vaikea lihavuus,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2009 - 21:21

Kyllä olen. Painoindeksi on n. 35. Kaikkea on yritetty, ei mitään ihmediettejä. Liikuntaakin harrastan vaikka syksy meni ihan poskelleen. Painonvartijoissa muutama vuosi sitten pudotin hyvin painoa. Sitten lopetin kun ajattelin että onhan tämä kaava jo hallinnassa ja voi jatkaa kotona ilman maksamista. Ei ollut ja hiljalleen se on tullut takaisin korkojen kanssa. Millä ne kaikki mieliteot ja makeanhimon saisi pois. Pystyn käymään kaupassa ilman makeisten, kakkujen ym ostoa. Jos sitä kuitenkin tarjolla on, tulee syötyä.