Autolla USA:n halki

Kaipaisin vinkkejä reiteistä USA:ssa, jotka olis mahdollista toteuttaa n. 3-4 viikon aikana.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.01.2009 - 15:16

täältä ilmainen auto alle:
www.gonomad.com/transports/0...eaway.html

If you ever plan to motor west
Travel my way, the highway that's the best.
Get your kicks
on Route 66!
...

www.historic66.com/

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.01.2009 - 15:10

Entäs jos teet sen jalkaisin? Saisit kunniaa lehtien etusivuilta ja kutsun linnanjuhliin kaupan päälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 16:18

Sinä olet toteuttamassa puolisoni unelmamatkaa. Hän olisi halunnut kulkea asuntoautolla ympäri ämpäri Yhdysvaltoja.

Minun unelmani olisi ollut nähtävästi tuo Route 66 bussilla. Greyhoundilla (vai mikä se oli) rannikolta rannikolle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 16:28

route 66 Greyhoudilla tuli opiskeluaikoina toteutettua, oma suosikkini on ehdottomasti Highway 101 Vancouver-San Fransisco Harrikalla ... (oi niitä aikoja)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 17:53

ennen oli hienoa suunnitella sellaista (toteutinkin) enää en lähtisi ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 08:56

Ajele järvien ympäri siellä on lake Huron,lake Michican,ja lake Superior,kyn ajat ympäri,4 viikkoa riitää hyvin.Itse ajoin nuo järvet ympäri 3 viikossa.Toisen kerran ajettiin torontosta Kanadan kautta,Sault ste Marie,Thandor bey,Duluth,Chicago,Michican lake,n ympäri.