Jos on viikon ollut laihikksel ja on sortunut ,kuitenkin, niin onko PAKKO mennä VAAKAL jos ei taho????

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 08.01.2009 - 17:28

Mä kyllä menisin, mutta ei kai se haittaa jos välillä vähä syä enemmä. :D Pulskat pääsee nopeempaa pulkalla, se on hyvä muistaa!

Kysyjän kommentti

Tässä hyvä muistutus ja eihän se vaakal menonkaa tarvii niin vakavaa sit ol, kun muistaa ,et pulkal päsee lujempaa...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 08.01.2009 - 13:06

Kuka sua pakottais siihen. Älä mene, niin ei tuu paha mieli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 13:08

Pane vaaka komeroon ja unohda sinne!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 13:17

Onneksi ei ole pakkoa kuin yksi asia.Meillä jokaisella.Piilota vaaka vähäksi aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 13:27

vaa al nousu on aina vapaaehtoista:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 14:33

Ei tietenkään ole pakko mennä..itsellänikin vaaka on hyvin visusti piilossa vaatehuoneen perukoilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 14:46

Ei toudellakaan ole pakko mennä vaakal jos ei taho, keemmääkään taho mennä.. Hyvä jos kerran vuodessa vlkasen jotta mitä mää tällä kertaa painan, ei miulla ole niin nokonuukaa että oonko laihtunt vai lihonnut.

Yks hyvä esimerkki mist huomaa lihonnennsa on, kun lempihousut ei mene ennee jalkaan tai ei ainaskaan kiinni niit saa.. Sitten pittee taas parin päivän tai enemp jos tarve vaatii laihiksen, ni avot jo menöö taas nee mukavimmat farkut tai mitkä lempparit nyt onkin niin jalkaan. Aina kun ne lempparit menee jalkaan, niin siitä tietää jotta kaikki kunnossa, ei trvihe alkaa laihikselle, hih..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 14:54

Miun mielestä tuo ryppy sanoi kivasti. Minulla kyllä on vaaka omassa jemmassa, vaimoni sanoo aina että hän ei siihen astu, elikkä ei ole tarpeellista va'alla olla. Sitäpaitsi jos syö vaikka unissaan niin sitähän ei sitten kukaan tiedä.
Kyllä kaikki muutkin vastaukset on varteen otettavia heh..

Lähteet:
Minun mielipe osittain

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 14:58

Sitä vaakaa tarvitset ehkä noin kahden viikon kuluttua laihdutuskuurin alkamisesta ja siitä eteenpäinkin vain n.2 kertaa viikossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 15:59

synnintunto riittää, ei siihen vaakaa tarvita lisästressiä aiheuttamaan, ei muuta kuin tsemppiä jatkossa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 16:01

Minulle on aina ollut paras vaaka peili. Jos vaatteet alkavat näyttää kummallisen kireiltä päällä ja liikkuminen on ahtaanoloista, silloin tarkistutan välipalani. Ei siinä vaakaa tarvita. Ja pienet sortumiset saat ajan kanssa anteeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 16:28

Eipä meidän tämänikäisten tarvitse tehdä mitään mikä ei meitä huvita. Elämässä on vain kaksi pakkoa. Meidän kaikkien on kuoltava ja kun lumeen k.s.. niin reikä jää.

Pyydän anteeksi, jos kevennykseni on mauton.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 17:19

Mä oon ollut jo 40 vuotta laihiksel ja vaaka voi aina välillä unohtua kokonaan ja sitten nautitaan elämästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 19:02

annennee sano hyvästi, pulskat pääsee lujempaa pulkalla, noudta sitä ja vaaka unholaan, niin minäkin teen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 22:55

Vaakani on sängyn alla enkä enää mahdu sinne :)