Kumpi teki uutisesta kiinnostavamman, sekö että uhri oli nuori vai miljönääri? vrt. vähäviisas : www.napsu.fi/vastaukset/k

vähäviisaan kysymyksessä ollut uutislinkki sisälsi otsikossaan kaksi yleisesti käytettyä 'lööppisanaa' NUORI ja MILJONÄÄRI.
Kumpi näistä houkuttelisi sinut ostamaan Iltalehden, tai edes lukemaan uutisen?

www.iltalehti.fi/uutiset/200...8_uu.shtml

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.01.2009 - 16:34

Minä vanhana pieruna tunnen mielipahaa kun nuori ihminen kuolee. Silti lukisin vain lööpin enkä ostaisi lehteä. Lukisin lehden netistä jonin13 malliin jos hoksaisin, että kysymyksessä on suomalainen ulkomailla.

Kysyjän kommentti

tuntui rehelliseltä mieliåpiteen ilmaisulta

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.01.2009 - 12:39

Tuota ,ei kyllä kumpikaan,kun kyseistä lehteä en ol lukent....mut hyvähän se nuoren olla jos on rahaa, eikä tarvii sit pihdatta ja jos viel hyväsydän ja jeesaa kamujakin niin mikä ettei!!!

Lisätty: 09.01.2009 - 11:27

Ai kauhe onkin kyse jostai kuoleman tapauksesta!!!(nolona on nyt)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.01.2009 - 12:45

No jaa, nuori kiinnittäisi minun huomioni. Mitä niistä miljoonista, mutta se hengenmenetys on kauheampaa, kun nuori ihminen kyseessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 13:22

Lueskelen yleensä iltapäivälehtien, jotka ilmestyvät jo aamulla, nettiversion.Harvoin tulee ostettua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 13:27

Ei kumpikaan. Ostan kerran viikossa Iltasanomta ja sen TV-liitteen vuoksi. Jostain savolaismiljönääristä luin nettilehdestä, ei kiinnosta kumpikaan asia....

Lisätty: 09.01.2009 - 08:51

Fiksumpi tapa olisi ollut uutisoida asia siten että otsikko olisi kuulunut:
nuori suomalainen mieshenkilö kuoli Thaimaassa jne... miljönäärillä ei tule mitään lisäarvoa asialle, mutta lisää lehden myyntiä varmaan.. Ihmiste ovat niin kovin uteliaita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 14:23

Miljonääri, sellaisen kuolema tuottaa aitoa vahingon iloa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 14:46

Vastaan nuori..ikäviä asioita sattuu nykyään hirmu paljon nuorille pois sulkematta vanhempaa väkeä. toisten miljoona omaisuudet ei kiinnitä huomiotani kovinkaan paljon. toiset kylpee rahoissaan ja toiset haaveilee kylpevänsä.
yleensä netissä vilkasen otsakkeet..keskiviikkoisin ostan ilta-sanomat, tv-lehden takia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 15:24

nuori, miljonääri, kuoli, Thaimaa : kaikki yhdessä pistivät lukemaan verkkolehden uutisen, Iltalehteä en tällaisilla houkuttimilla mene ostamaan ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 16:06

Lehteä en osta, vaan luen netistä. Noista kahdesta vaihtoehdosta olisi se sana nuori.
Mutta, jos olisi sanana vaikkapa suomalainen/suomalaiset, silloin herää aina mielenkiinto, olkoon asia mikä vaan, ja missä päin vain ulkomailla....

Lähteet:
noooo, aina ja aina, hmmm...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 16:06

Kyllä se rahan puolelle menee, kateellisena voi taas miettiä kenelle miljoonat siirtyvät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 16:29

Luin netistä ei voi arvioida,En osta lehtiä ollenkaan .Laajakaista maksu tulee maksettua pelkästään kun lopetin ostamasta iltalehden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.01.2009 - 17:43

En oo lukenu mut kyllä se miljonääri lööpissä huomion kiinnitti. Ite en tykkää lukee noita kuolemisjuttuja, ärsyttäis jos joku läheisist kuolis ja siitä otsikoitais jossain roskalehdessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 19:09

Kyllä minullakin se, nuori, pistäis ensimmäisenä silmään raha ei ole niin kovin merkityksellistä enää tässä iässä ja ajattelisin varmasti, että kenenkähän selkänahasta nekin miljoonat on revitty.

Enpä osaa sanoa ostaisinko lehteä, joskus ostan mutta harvoin. Yleensä en edes katsele lööppejä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 22:54

En osaa sanoa kun näin sen jutun ekan kerran täällä Napsussa.