Mitä mieltä ollette, kun meinaavat laittaa 60v. jotta pääsis eläkeputkeen???

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.01.2009 - 14:41

Ei se niinkään varma ole että pääsee 60 eläkeputkeen, naapurini rouva on 62-vuotias, hän on vain pelkästään perusturvan varassa (420E) kk, silti joutuu työvoimatoimistossa käymään leimauttamassa korttinsa jos sattuisi töitä löytymään. Suomen Satakomitea on suunnittelemassa huononnuksia on kyllä tiedossa. Kannattaa seurata tiedotusvälineitä ahkeraan. Tähänkin sanoisin että kannattaa käydä kelantoimistossa ottamassa asioista selvää, muuuten tulee huijatuksi, pitää myös tarkkaan harkita mihinkä paperiin nimensä raaputtaa.

Lähteet:
Oma tieto

Kysyjän kommentti

Siinä oli hyvä kommenti ,siitä naapurin rouvasta, totta miettiä kyllä pitää..tämä asia kyl koskee miestäni, mut mikä on miehen on myös minun jne..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.01.2009 - 12:26

Jos olet 60 pääset ilman muuta eläke putkeen se on saletti.Tehkööt nuoremmat ne työt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 13:07

Ei kait siinä pitäs olla mitään väärää, nauti elämästä, ei tartte nousta aamulla töihin ja voit tehdä mitä itse haluut!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 14:50

Saisivat alentaa viela parikymmentä vuotta lisää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 17:14

ay:llä ei ole mennyt viime vuosina niin kovinkaan hyvin, jotta olisi kyneväinen ihmeitä tekemään ... näistä 'hyvinvointivaltion' eduista tingitään jatkuvasti, hyvä vai huono, mielipide riippuu aika paljon siitä missä kohtaan putkea satut itse olemaan ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 22:52

Jos minulla elonpäiviä piisaa, en halua eläkkeelle ikinä. Töissähän on kivaa. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 14:28

Joo 60 v on sopiva aika mennä eläkkeelle nuoret ne työt tekee eli mä sitten kun olen vielä kasvanu :)