Paljonko maksaa hammasimplantti halvimmillaan ja kauanko sen istuttaminen vie?

Lisätty: 08.01.2009 - 12:03

Sitä mä vaan, että ku mulla se maksoi kaiken kaikkiaan 2.500 euroa per hammas. Eli hirveen hintasta. Hampaalle tarvittiin viereisen hampaan oikomínen 900 egee + siihen sitten lisäksi hammaslekurin tekemät: keinojuuren istutus...tää kruunu oli sit 3 kk juurtumassa ja sen jälkeen valettiin suusta muotti ja sen jälkeen tehtiin hammas teknikolla 1.200 egee sitten viimeksi kirurginen toimenpide jolla asennettiin hammas paikoilleen kruunuun. Itse hammas siis maksoi alle puolet kokonaiskustannuksista.

Lisätty: 08.01.2009 - 14:40

kävin yksityisellä - ei kai ne terveyskeskuksissa tämmösiä vääntöjä kelleen ala yhteiskunnan varoin tekeen..vai alkaako? Mulla kesti vuoden koko homma.

Avainsanat: hampaiden hoito

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.01.2009 - 11:32

Tuossa suomi 24 vivuilla oli hintoja 1200€-1600€ en tiedä oliko kohdallaan.Haku sivulle kirjoitat implentti.tulee tietoa runsaasti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.01.2009 - 13:42

Arvokkaalta vaikuttaa.Kävitkö yksityisellä vai kunnallisella hammaslääkärillä? Hyvä tietää ja yrittää ennakoida.Käyn hammaslääkärissä kerran vuodessa (tulee kutsu) mutta iän myötä kalusto rapistuu. Valitettavasti ei ollut varsinaine vastaus.Meni vähän keskutelulinjoille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 14:43

Pikkusen tuntus olevan ylihintaa, nuo kannattaisi kysellä ensin tarkkaan ja sitten vasta istuttaa implantit edulisimmalla lääkärillä. Yhteiskunta ei noita kustanna, yksityiselle on mentävä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 15:12

Noilla hinnoilla se kyllä tietää liemiruokaan siirtymistä sitten aikanaan (ainakin mulle ja varmaan monelle muullekkin, toivottavasti ei vielä hetkeen)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 14:59

kallis on, sen tiiän. Hammaskruunukin maksoi omaisuuden:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 23:37

Toista tonnia joka tapauksessa.
Kannattaisi keskustella hammaslääkärin kanssa koko kaluston kunnosta ja suunnitella vähän operaatiota sen mukaan, mutta jos muuten homma on kohtuullisessa kunnossa ja siitä edestä näkyvältä paikalta on yks lähtenyt omille teilleen, voi olla ihan perusteltuakin vähän sijoittaa.