Taas muistutus matkailijoille, huolehdi rokotuksista ja hygieniasta!

Nuori suomalaismiljonääri kuoli Thaimaassa (7.1.2009 23:39)
Alle 30-vuotias iisalmelainen mies menehtyi eilen keskiviikkona bangkokilaisessa sairaalassa Thaimaassa.

Iltalehden tietojen mukaan nuoren miehen epäiltiin ensin sairastaneen keuhkokuumetta, mutta oireiden tultua pahemmiksi jatkotutkimuksissa löydettiin jotain, mitä ei vielä osata selittää.
Tämä jalasta löytynyt bakteeritartunta johti lopulta miehen kuolemaan.

Koko juttu: www.iltalehti.fi/uutiset/200...8_uu.shtml

Lisätty: 08.01.2009 - 10:44

www.iltalehti.fi/uutiset/200...8_uu.shtml

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.01.2009 - 22:45

Surullista. :( Kannattaa näköjään miljonäärienkin varoa pöpöjä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.01.2009 - 10:37

Tuo sinun linkki väitti sivua ei löytynyt,näin sen kyllä muutenkin.En meinannut mennä thaimaahan.olen yli herkkä auringolle,en käy aurinko rannoilla.rokotykset on tärkeät matkoilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 11:01

Olen käynyt Thaimaassa ja ottanut myös gamma globuliinirokotteen, joka vahvistaa vastustuskykyä. Koskaan ei ole ollut edes vatsatautia, kun olen syönyt 2 vko ennen reissua ja jälkeen reissun maitohappotabletteja.

Lisätty: 08.01.2009 - 11:03

Vielä sen verran, että se mua on aina kammottanut, että viemärit puhaltaa huuruja kadulla suoraan alhaalta ylös ihmisten kasvoille. Siellä viemäreitä ei ole rakennettu puhaltamaan katukiveyksen sivusta kuten Suomessa. Eli haju on joskus sietämätön ja kaiken ne siellä kaataa suoraan näihin reikiin kadulla...tiedä mitä pöpöjä sieltä voi hyökätä ku turistit shortseissaan ja sandaaleissaan siellä kuravelleissä kävelevät...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 14:39

Entäs, jos se satutti vaikka jalkansa johonkin tuntemattomaan ja siitä sai mystisen bakteeritartunnan, johon ei välttämättä olis rokotuksetkaan auttaneet.