Uutisissa kerrottiin että 12 vuotiaat tytöt ovat aiheuttaneet koulupalon. >miljoonan vahinngot.Tässäkö kansakuntamme tulevaisuus?

Teekkarien hommat ymmärrän mutta? Kehitelkää itse.

Lisätty: 07.01.2009 - 23:45

Hyvä anonyymi että ilmoittaudut kuten itsekin epäilin.Paljonko sulla on pisteitä nyt? Nyt on luottavainen olo kun pidät huolta tulevaisuudestamme.Pitänet huolta myös omasta itsestäsii ettei kaikki energia mene meidän hylkiöiden huolehtimiseen.

Avainsanat: ei kasvatusta ei tapoja.vanhemmat saaneet vapaan kasvatuksen ja pennut vielä vapaamman?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.01.2009 - 02:12

Ei tässä auta syyllisiä etsiä vaan miettiä keinoja, miten päästäisiin maassamme vallitsevasta sekasorrosta selville vesille.

Hyvinvointivaltiossamme on kummallisia ilmiöitä, joita en ymmärrä. Puolisoni on sitä ikäpolvea, että hänen piti ensin mennä sahapojaksi töihin ansaitsemaan lukukausimaksunsa ja kirjamaksunsa ennenkuin hän aloitti keskikoulun. Oppikoulun aloittaminen viivästyi vuodella.

Nykyisin kaikkien pitää saada kaikki ja heti. Minäkin olen kasvattajana tehnyt virheitä.

Meidän kansallemme käy huonosti, jollemme herää tutkimaan käytöstämme ja vastuutamme nuorista.

Lähteet:
Oma vuodatus/muistelo

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.01.2009 - 23:12

Tulevaisuutta ja myös historiaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 23:17

tasa arvoo, ennen ne oli vaan pojat ku poltteli opettajien hyyskiä ja muita paikkakunnan kulttuurilaitoksia ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 23:33

joo ne poja kurkkiva kans flikkate hyyskä taka. mitä ain kitistä ne nuare, ne nuare, annettiin vapaakasvatus ilman mittää rajotuksi nyt ova niire lapset ilkivaltassi ja mittää arvo ei annet toise tekemäl tyäl. mut jos kolleilt raha loppu ni heti huureta sossu rahoje perä. mulo oikeus ko mustakki saava.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 23:40

Tässä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.01.2009 - 12:27

Merkithän ovat aivan selvät. Tässä on tulevaisuutemme. Mutta taisimme epäonnistua kasvattajina itsekin, koska jälki on tämän näköistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 13:37

Ei aina niin osata miettiä tekojaan.. taitaa olla sellainen puolivahinko jota kadutaan tomussa ja tuhassa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 19:23

Toivotaan että ei, muuten voi Suomi pian olla ilman kouluja. Kaikki porona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 22:28

En oikein usko, että sen ikäiset tytöt ovat välttämättä ymmärtäneet tekonsa seuraamuksia. Arvelen, että ovat pikemminkin olleet kauhuissaan siitä mitä tapahtui ja tunnontuskissaan tunnustaneet. Voi lapsiparat!

Jaha. Nyt minä ymmärrän miksi Anonyymilla on paljon pisteitä; yhdestä sanastakin saapi 5 lisää! :DDDD

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 08:57

Kasvatuksessa on aeukkoja, sen näkee lähes päivittäin. Jos vanhemmat ohjaavat lapsia siinä mikä on oikein ja mikä väärin, noilta säästyttäisiin. Mutta vanhemmilla tietysti ei väliä heilläkään...

Lisätty: 09.01.2009 - 08:59

Voi sentään noita painovirheitä eli aukkoja...
Maata ei auta syyttää, ei täällä mitään sekasortoa ole, päinvastoin, Suomi on selkeä ja hvyin järjestäytynyt yhteiskunta. Monella ihmislelä vaan on arvotyhjiö omassa itsessään. Turha syyttää esim. yhteiskuntaa kaikesta. Paitsi rahaa nyt on jaettu vasemmalle ja oikealle jo aika pitkään eli elämä on ollut monelle ihan liian helppoa eikä ole tarvinnut vastata tekemisistään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2009 - 18:43

Tähän on menty,mutta mitäpä kotona tapahtunut. Syy saattaa löytyä yllättävän läheltä. Kohta lienee kansalaisten aika puuttua naapurin lastenkin pahaan oloon jos vanhemmat oitavat ainoastaan itseään .....tavalla jos toisella