kuinka kauan kestää suorittaa bc-ajokortti

Avainsanat: ajokortti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.01.2009 - 08:33

Autokoulun BC-kortin suoritus on kaksivaiheinen. Ensin suoritetaan I-vaiheen ajokortti, jonka voimassaoloaika on 2 vuotta. I-vaiheen ajokortin aikana suoritetaan pimeänajokurssi ja II-vaiheenkurssi, jonka jälkeen sinulle luovutetaan varsinainen ajokortti.
BC-kurssin voi aloittaa aikaisintaan 6kk ennen kuin täyttää 18 vuotta.

mm. Pasilan autokoulun infoa:
www.autokoulupasila.fi/opetu....asp?id=12

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.01.2009 - 21:38

Autokoulu varmaan osaa vastata tuohon kysymykseen.Miten on ruuhkaa ja mielestäni tutkinto on kaksivaiheinen. Itselläni on ABCDE niin kauan että asiat ovat muuttuneet,mutta otappa yhteyttä autokouluihin. Eiköhän selvinne ja kysele myös kustannuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 21:40

omasta taidostasi ja tiedoistasi se aika on kiinni.montako kertaa reputat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 21:56

Montako kertaa reputat ja kuinka tiuhaan tahtiin ovat ajoharjoittelutuntisi, sitä aika muotoutuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.01.2009 - 22:17

Riippuu autokoulusta, (heidän aikataulu ja ajojen järjestelyt) ja sinusta, (aikataulusi, oppimiskykysi sekä halukkuutesi) mutta reippaalla meiningillä voit saada BC:n kahden kuukauden nurkilla. Kahdesta neljään kuukauteen. Ja jos paljon reputtelet / et käy tunteja / ajoja, tai koulu ei saa sinulle sovittua ajoja, niin useamman kuukauden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 23:24

Soita lähimpään autokouluun ja kysy sieltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 09:36

Kestää se ensimmäinen vaihe noin kuukausi,tai kaksi,loput oli tuossa palisanterin vastauksessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 13:06

Omasta terävyydestähän se on kiinni, kuin hyvä olet! Autokoulu on oikea vastaaja!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.03.2009 - 16:41

C-kortti kannattaa ajaa ennen syksyä, esim korotus B->BC maksaa nyt (3/09) n.500€. Syksyn jälkeen noin 10 keraa enemmän...