Mistä tietää ilman testiä onko raskaana?

Kun minulla on jatkuva nälkä ja vessaan pääsemisen tarve..:/

Avainsanat: raskaus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.01.2009 - 23:01

Samoja oireita on ollut varmaankin meillä jokaisella, tosin suurimmalla osalla ne ovat olleet kaikkia muita kun raskausoireita. Niitä kutsutaan elämän perustarpeiksi. Toisaalta, jos on muutakin mahdollista kuin nämä perustarpeet niin on syytä käydä teettämässä testi. Labrassa saat sen varmiten, ja jos hormonia ei erity alussa paljoa, raskauden näkyminen voi kestää jopa 12:lle viikolle. Ja siinä kohtaa on jo kiire kuulla asiasta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.01.2009 - 20:47

Miksi ihmeessä se pitää tietää ilman testiä?
Mene terkkarille tai osta apteekista testi ja heti!

Lisätty: 07.01.2009 - 21:01

Jos nyt kuitenkin olet miespuolinen tai et ikinä ole ollut sukupuoliyhteydessä, niin silloin voit jättää sen asian hoitamisen huomiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 20:56

Samat oirett mullakin on ollut jo kymmenen vuotta ilman sen kummempaa tulosta, sinun kuitenkin kannattais testata jotta saisit varmuuden ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 20:56

Jos olet miespuolinen niin veikkaan että ei syytä huoleen.Syö ja käy toiletissa ennen tarpeen tulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 21:07

näin naisena sanoisin jos on ollut miehen kanssa silleen, määrättynä aikana kuukautiskierron aikana voi tulla raskaaksi. nämä sinun oireesi ovat tuttuja useimmille naisille kierron aikana miehet sen yleensä tietävät, saavat huutia ja suklaa on terapiaa,jos kuitenkin olet raskaanaosta testi apteekista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 21:14

Varmasti ei voi tietää mistään onko raskaana ilman testiä, (kuukautisetkin voivat jäädä pois, vaikka ei oliskaan raskaana), paitsi sit ihka loppumetreil, ko hää jo melkei syntymäs...näin on... tällasii oireit voi olla kellä vaan.... , joten ks. yllä mene testeihin, jos tällanen mahdollisuus sulla ois olemassa... (siis raskausmahdollisuus)

Lähteet:
Ja varmasti löytyy tietoo nykypäivän suomes, googlest, terveysasemalta, äipältä, iskältä, koulust, jne. jos täs kysymykses nyt taas sit ihka tosissaan oltiin... (muuten syö muitten energiaa turhaan)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 21:50

Pitäisiköhän vastaajien helpotukseksi pyytää anonyymeja laittamaan vaikka lisätietoihin lisämerkintä onko kysyjä mies (M) vai nainen (N).

Jos olet nainen, mene vaan rohkeasti kysymään neuvoa terveydenhoitoalan ihmiseltä tai kerro jollekin omaisellesi. Jokainen meistä naisista on yksilö. Jollakin on oireena näläntunne ja toinen voi taas pahoin raskauden alkuvaiheessa.

On raskasta kantaa yksin tällaista salaisuutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 22:02

Nämä sinun tarpeesi voivat olla kyllä raskausajan tarpeita, mutta ne ovat nin yleisiä että ne voi kyllä liittää mihin vaan. Nälkä lähtee syömällä ja vessaan pääseminen oveen koputtamalla ja hoputtamalla edellinen pois sieltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 23:20

Oksettiko seuraavana aamuna?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 09:27

Odottele 9 kuukautta niin varmaan rupeaa tuntumaan onko raskaana.Vessa tarve saattaa olla joku muukin oire,jos pitää vähänväliä käydä.Veren sokeri jos pomppii niin se aiheuttaa nälän tunnetta ,diabetes oire.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 13:46

aika paljastaa sen kyllä. Alkaa turvottaa, pahoinvointia, lämpö vähän nousee, pms oireita

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 22:17

Kyllä sen vaan tietää. Jos olet epävarma asiasta, tee testi. Jos se näyttää negatiivista, kannattaa mennä lääkäriin (silti) sillä voihan olla, että sinulla on lapamato ja virtsatieinfektio. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.01.2009 - 12:40

jos sylki on kellertävää, kun sylkäisee valkoiselle paperille.

Lähteet:
Lohjan Liittymättömät

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 03:08

Siitä kun synnytys alkaa ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2009 - 23:58

vatsa kasvaa ja jossain vaiheessa alapäästä putkahtaa muutaman kilon lihamötkäle