mikä vaateväri sopii punaisiin hiuksiin? kiitos teille kaikille jotka vastaavat!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 07.01.2009 - 19:21

vihreä?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 07.01.2009 - 19:25

Sehän on tunnettu tosiasia, että kaikki vihreän sävyt. Tietysti myös musta, valkoinen, mutta sininen on kaamee punaisen tukan kanssa.

Lähteet:
Itse punatukkainen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 19:25

minulla oli joskus punaiset hiukset..silloin pukeuduin mustaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 19:27

vihreä (luonnonvihreä), ehdottomasti!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 19:28

musta-vihreä/muutkin jos on avarakatseinen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 19:28

punaista väriä on monenmoista, voit itse katsoa asettelemalla kankaita kasvojesi alapuolelle , näet itse mikä väri muuttaa kasvojesi värin rumaksi tai kauniiksi. itse olen ollut punatukkainen , vihreä, keltainen, ruskea häivyttää minut.punainen, musta, kulta tuo esiin talven, pastellivärit kevään ja kesän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 19:29

Musta sopii miun mielest kaikille ja kaikkiin hiusväreihin. Sitten valkoinen sopisi, viininpunainen, tummanruskea, taivaansininen kokeile kaikkea mahdollista. Mene vaikka kaverisi kanssa johonkin vaateliikkeeseen ja sovita vaikka neljää eri vaateväriä ja arvostelkaa yhdessä ja pähkäilette, että mikä väreistä sopisi parhaiten juuri sinulle. Mekää semmoiseen liikkeeseen mistä yleensäkkin vaatteesi ostat, niin sitten kun löytyy sopiva asuste ja väri niin senhän voisi sitten ostaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 19:40

jos mulla olis tukka ja jos se olis punanen, mä olisin niin ilonen etten ollenkaan murehtis nutun väriä ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 19:45

Ainakin oranssi ja vihreä sopii todella hyvin, itekin kerran värjäsin hiukseni ns. punaiseksi ja koko mun sininen vaatekategoriani joutui uusiks, eli kalliks tulee jos joku muu väri ollu aiemmin se lemppari...

Lähteet:
se kokemus täst asiast ou nou....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 20:03

Riippuu siitä, oletko luonnostasi punatukkainen, vai tuleeko väri purkista, eli myös kasvojen väri vaikuttaa.
Ehdotan vaikkapa seuraavia : vihreän eri sävyt, turkoosi, musta, punaruskea (terrakotta).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 20:15

Jos olet epävarma niin teetä väritesti esim. kampaajallasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.01.2009 - 21:08

Armyvihreä, oliivi... ja sit kannattaa kattella nettisaiteilta punahiuksisten julkkisten vaatteita (nehän usein käyttää stylistiä). Esim Paramoren Hayley Williams, Indican Jonsu. ;>

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.01.2009 - 21:13

Ehdottomasti vihreä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 22:12

vihreä on punahiuksisten väri. Voipa oll jonkinsortin turkoosikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 22:57

kyll sinä oikean värin löydät

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 23:11

Punainen, ehdottomasti! Silloin muistuttaisit sarjakuvahahmo salamaa. Ja keltainen kravatti, olitpa sitten mies tai nainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 02:33

Ota tukkasi punaisesta joku sävy vaaleampaan tai tummempaan päin. Ja piristä näin saatua kokonaisväritystä jollain vastavärillä vaikka vihreällä huivilla, korulla, punoksella tai liivillä.

Paljon riippuu ihosi väristä. Kyllä sinä oikean värin löydät kun kokeilet. Tunnet olosi siinä kotoisaksi ja varmaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 08:59

Ihan sama mitä päälle laitat joku aina sanoo olipa sillä rumat vaatteet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 13:47

vihreä, oranssi, musta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 16:43

luonnon punaisiin vai värjättyihin kirkkaamman punaisiin? turkoosi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 22:06

Musta. Ehdottomasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 09:04

Riippuu kuinka punaiset hiukset ovat ja ovatko luonnonväriset vai värjätyt. Vihreän eri sävyt ihan varmasti mutta eivät mitkään räikeät värit (ne ei sovi kenellekään, tulee jotenkin "halpa" vaikutelma).
Miten on harmaa?
Itselläni on tummat hiukset... en oikein osaa eläytyä asiaan tältä pohjalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2009 - 19:38

vihreän sävyt, keltainen, musta

  Ilmoita asiaton vastaus
jem
Vastattu: 12.01.2009 - 20:31

Vastaväri toimii ehdottomasti..eli punaiset hiukset-> VIHREÄ
kts. väriympyrästä mallia!