ollanko sitä yhtään huolissaan oravien kohonneesta kolesteroli tasosta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.01.2009 - 18:48

No miksi pitäisi olla? (en meinaa syödä oravia jatkossakaan)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.01.2009 - 18:51

no olen samaa miettinyt yökaudet voiko niille edes pähkinöitä syöttää, pahkinöissä kun on tätä öljyä, mutta kysy 10 vuoden päästä uudestaan jos minä vastaan niin ei tarvitse oravistakaan olla huolissaan.

Lisätty: 07.01.2009 - 19:16

Urbaanissa yhteisössä kun elelen niin ihmettelen myös mihin mustarastaani hävisi, söi samaa pähkinäpussia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 18:54

Pitää reilusti myöntää ettei ole montaa ajatusta asialle tullut uhrattua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 18:54

empäs ole tullut ajatelleeksi asiaa sen tarkemmin. pitäisköhän olla huolissaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 19:04

täytyy sanoa, että ennemmin omista kolesteroleista naukumista saa lähipiiri kuunnella, ei ne oravat niinkään huoleta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 19:05

Lienee tuo oravien aineenvaihduntakin vähän erilainen kuin ihmisellä ja kun toisaalta muistaa, että tavallisesti orava ei kuitenkaan elä 2–4 vuotta kauempaa, niin tuskinpa kerkeät ruokkimaan sitä kohonneille kolestrolilukemille vaikka mitä tekisit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.01.2009 - 19:18

Olen vain omista kolesteroleista huolissani, tai sanotaan, olin. Syön kuin orava, niin ei tarvitse olla enää huolissaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 19:19

Mitä ihmettä! Onko ne vieläkin kohollaan? Täytynee pähkinöihin laittaa lääkettä tai opettaa niille ruokatottumuksia ja lisää liikuntaa=kiipeilyä.

Lisätty: 07.01.2009 - 20:02

Jos Orava on sinun veli Niin etunimi vielä puuttuu.Tule keräämään vain metsästäni käpyjä niini veljeskuntasi pelastuu!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.01.2009 - 19:32

Oravien kohonnut kolesteroli on vakava asia! Sanoisin, että meidän kaikkien olisi kannettava käpymme kekoon veljiemme suojelemiseksi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 19:54

Sanoosin, jot en oo huolissani, eiköstä ensin yritettäs selvitellä nää immeisten kolesterolit kuntoon, ja sit vast... luonto hoitaa oravissakin omansa, joten tuskin elävät kauemmin jos kolesterolit kohallaan, ennemmin jäävät auton alle tai isompi eläin syö poijes...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 20:02

Tämä asia on siellä sijalla 982657967845 huolenaiheistani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 21:40

Huolestunut mummi toteaa: Kaikki oravat liittykää yhteiseen taistoon kasvisrasvoja vastaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 22:57

Ehdottomasti, mutta myös rusakoiden

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 23:09

Kyllä ollaan ja unettomia öitäkin vietetty sen takia. Saisi hallitus ja eduskunta kyllä puuttua asiaan, oravat ovat niin tärkeitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 08:57

Olipas paljon vastauksia.Mikä tuossa niin kiinnosti.Meitän oravat on dieetillä Kävin eläin lääkäriltä kysymässä oravien hoito ohjeita hän laittoi ne dieetille .Otti 110€ palkkion.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 22:06

Enemmän olisin huolissani siitä onko oravalla hännän alla kirppuja. :P