miten saisin lastenhoitajan vauvalle Tallinnassa kolmena päivä pariksi tunniksi kerrallaan (joogakurssin ajaksi)

Avainsanat: tallinna viro

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.01.2009 - 08:41

Onko järkee lähteä sinne vauvan kanssa,pidättele niitä halujasi vähän aikaa.Tallinna ei karkaa minnekkään.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.01.2009 - 17:48

eivätkös jotkin hotellit järjestä lastenhoitoapua, tai ainakin luulisin että respassa osaavat neuvoa! :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 17:54

Näin on, jos hotellissa asut niin respasta järjestyy kaikkein vaivattomimmin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 17:54

olisi varmaan parempi jos ruokit vauvan, röyhtäytät , vaihdat vaipan ja katsot itse lapsesi perään ,minä mammana ainakin moitin äitiä joka antaa omille asioille oikeuden jättää vauvan vieraan tuntemattoman hoiviin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.01.2009 - 18:08

Ota mukaan mummo, äiti, sisko, täti tai joku muu sukulainen. Jos he eivät joogaa, hoitavat sillä aikaa vauvaa. Vieraalle en jättäisi ihan pientä. Tai harrasta joogaa silloin, kun sinulla on hoitaja tiedossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 18:20

Eikö isä voi lähteä mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 18:35

Minun miniäni otti vauvan mukaan sellaisessa baby sitterissä spinning tuntinsa ajaksi. Istuimessaan vauva yleensä nukkui tyytyväisenä.

Ota mukaasi joku hoitamaan lasta. Se on hyvä neuvo. Silloin saat ehkäpä vielä enemmän itsellesi lepo- ja virkistymisaikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 18:55

Älä herranen aika vaan missään tapauksessa jätä vauvaa vieraassa maassa vieraan tuntemattoman ihmisen hoitoon! Se olisi typerintä mitä aikoihin olen kuullut!
EI MISSÄÄN TAPAUKSESSA!!!!!!!!!!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 19:27

Kurja, kun en ole Tallinnasaa keväällä, muuten ois voinu järkätä! On pikkuisen pitkä matka tulla Canarialta lasta hoitaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 22:54

Ota lastenhoitaja mukaan Suomesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 13:36

Parsata on ottaa joku mukaan, ei vierasta ulkomaalaista hoitamaan lasta.

Lisätty: 08.01.2009 - 13:36

Parasta....