Edullinen viikonloppumatka esim. autolla helmikuussa? Suomesta en usko löytäväni mitään. Ehdotuksia? Vuodenaika ja kohtuubudjetti!

Avainsanat: viikonloppumatka helmikuu edullinen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.01.2009 - 12:17

No jos et usko Suomeen niin (ainakin etelä suomalaisille) Balttian maat on yksi mahdollisuus, siitä vaan lautalla yli ja menoks, vaihtoehtoista ohjelmaa löytyy ... edullisuus on ihan itsestäsi ja valinnoistasi kiinni ...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.01.2009 - 10:42

Voit ajella johonkin laskettelemaan,täälä etelän rinteillä tuskin on lunta,pitäisi mennä vähän ylemmäksi,pohjoseen päin.Edullisuus on varmaan kaukana ,suomessa ei mikään ole edullista.Jos johonnii menet pitää olla säkkikaupalla euroja,eli jos mahdollista pysyttele kotona,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 11:00

Kyllähän se on kiinni sinun asuin paikasta.Jos kylpylöitä lähellä niin miks ei ja hiihtelyt ja laskettelut myös

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 13:06

Jos asut Etelä-Suomessa ja pidät vaikkapa laskettelusta niin keskeisin paika on hämeessä,Kalpalinna. Kohtuubudjettikin on niin suhteellinen käsite.

Lähteet:
www.kalpalinna.com/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 13:42

Edullisuutta etsiessä tulee sinun suunnata Itään. Jos haluat nähdä mitä oikeasti on kallis niin piipahdappa visiitille Norjaan. Siellä saat nakkikioskilla helposti menemään viikon palkan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 13:38

Me oltiin kierroksella Keski-suomi suk.pihapiiri ja Himpos 3 pv as.autolla, kun oli ruuat mukana ,niin muutaman kerran poiketiin huoltiksel kahvil ja syömään maks. löpöineen ja park.maksuineen 2 h.n150e ei kallista...No me emme lasketelleet, joten ois hinta nousut muutamia kymppejä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 21:40

Autollako meinasit ajella lomailemaan viikonlopun aikana? Tai no, jos pitää ajamista rentouttavana...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 17:07

Kovin edullista viikonlopusta ei tule jos meinaat pidemmällekkin keretä, bensan hinta on taas nousemassa, kannattaisi varmaan harkita juna-laiva-bussi linjalla, vai mitä?