Mihin kategoriaan napsussa kuuluu käsityöt?

Käsityöläiset, harrastuksena tai työnäkin. Sopisiko ehkä taide ja kultttuuriin (larppaus asut),rummun teot,
vai koti ja puutarha?

Avainsanat: käsityöt kädentaidot kankaat vaatteet verhoilu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.01.2009 - 13:23

Kategoria on hyvä mutta suppeahko.Vosiko sitä esittää laajennettavan lähettämällä Asiallisia esityksiä.Eihän niitä voi olla mahdoton määrä, mutta voisi minustakin vähän laajentaa kun usein on vaikeaa minkä kategorian alle kysymyksen laittaa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.01.2009 - 08:39

Minä laittaisin koti ja puutarha.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 08:53

Koti ja puutarha,vähän suppeat tuo kategoriat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 11:04

Meniskö se pelit ja harrastukset

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.01.2009 - 12:16

Samoin ajattelin minä, että pelit ja harrastukset. Harrastushan se käsitöiden tekeminen yleensä kotioloissa on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 12:18

harrastuksiin se käsittääkseni kuuluu (pelit menee siinä kylkiäisinä)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 12:42

Pelit ja harrastukset tai koti ja puutarha?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 15:03

Koti ja puutarha tai pelit ja harrastukset. Mutta jos teet oikein taiteellisia käsitöitä, myös taide ja kulttuuri käy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 17:51

juu, eiköhän se oo pelit ja harrastukset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 18:52

Ura ja työllisyys, jos teet työksesi tai teet jollekkin toiselle pienestä tai suuresta maksusta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 13:38

Koti-osioon mielestäni. Tai sitten harrastukset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 21:39

Minä laittaisin harrastuksiin, mutta vähän taitaa riippua mitä käsitöitä tekee. Sisustaminen menisi kyllä koti-puolelle. :)