Mäni muuten 3000pist. rikki tuossa äskettäin. Joko nyt housujen puntit tutisee siellä 10 kärjessä. Naamat ainakin vakavoituu?

Äläkä ota vakavasti tätä "kysymystä". Kommentoi vaan ihan rennosti, vaikka hengitänkin niskaan.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.01.2009 - 00:45

vilkuta ees kun meet ohi ....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.01.2009 - 00:41

:D

Lisätty: 08.01.2009 - 21:31

En ole lähelläkään sinun pisteitäsi, joten onnea matkaan. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 00:48

heh, ainakin näin alkumetreillä puntit vähän tutisee... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 01:13

Juttele sinä vaan, kyllä me sut tunnetaan.... lalallaaaa...lalalallallaaa... anteeksi mulla ei ole nuottikorvaa...meni varmaan nuotin vierestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 01:40

Jos sinulla ei ole muuta motiivia kuin pisteiden kerääminen tavalla tai taitoisella niin suosittelen unohtamaan koko jutun. Täällä on ollut tapana siirtää tietoa ja kokemuksia muille Napsulaisille.Pisteet eivät ole mikään itsetarkoitus.Toisaalta kerää pisteitä.Harrastushan se on sekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 03:41

veit Timppa sanat suusta..tuli aivan sama mieleen ensimmäisenä. tämänhän pitäisi olla hauskaa tietojen jakamista, eikä suinkaan kilpailua, "kuka on ykkösenä"...mutta kukin tyylillään :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 05:04

kerää vaan niitä pisteitä jos saat elämäsi tyhjiön täytettyä sillä. et ainakaan missään pahoilla teillä silloin ole.mutta kyllä ihmisellä pitäisi muutakin elämää olla kuin napsussa nimettömänä härnätä nimimerkkejä.

Lisätty: 07.01.2009 - 06:48

ei niitä pelota.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 08:24

Tuolla sanottiin älä ota vakavasti,ja tässä rupesi tulemaan heti jotain narinaa,ensimmäiset sanoi tyylillä ,sitten rupesi varmaan housut tutisemaan,huumoria kehiin.Ohi vaan jos vautia piisaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 11:07

eikun kiihdytä vain vauhtias niin seiltä se kärki lähenee

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 11:12

on niin kylmää, että tutisee muutakin kuin puntit

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.01.2009 - 12:28

Eiköhän Top 10 Napsulaisilla ole muutakin tekemistä, kun tutista sinun takiasi. Mutta hyvä sinulle, että olet vuorovaikutteinen toistenkin puolesta. Onhan täällä niitäkin, jotka eivät osallistu minkäänlaiseen keskusteluun eikä pisteiden keruuseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 12:49

Perässä tullaan, vaan ei tiedä kuin kovalla vauhdilla!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 16:11

Anteeksi maarit3, mutta tässä vaiheessa pistän pienen puolustuslauseen Anonyymin hyväksi,, nääs kun tuo 'pröystäilevä' Anonyymi on nimimerkki.. Nimimerkki Anonyymin tunnistaa sinisestä tekstistä, muut anonyymit onpi mustalla teksitllä..

Mulla ei ole tapana kerskailla ja pröystäillä pistemäärilläni, mutta jos joku haluaa niin tehdä niin minkäs asialle teet.. Ja tuleehan nuita pisteitä jos vastailee, niitä näitä ihan huvikseen vaikka ei muuten asiasta olis mitään tietoo..

Lähteet:
:o)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 19:08

En usko että heidän naamat vakavoituu.. ; )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.01.2009 - 20:03

kympin kärjessä on 6-7 nimimerkkiä jotka kerää joka päivä enemmän lisäpisteitä kuin sinä, kuis sä silleen lähestyt?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.01.2009 - 17:20

Kas huomasin varoituksesi vasta nyt, lähes pari viikkoa myöhässä, enkä ole älynyt tutista yhtään, en meinaa jatkossakaan