miten saaan sähkösyyden pois hiuksista ja sillain että näyttäisi harjatuilta aina?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.01.2009 - 00:37

Käytä riittävästi hoitoaineita. Mieluiten semmoista, jota ei huuhdota pois.
Huoneilma ei saisi olla liian kuivaa; se lisää sähköisyyttä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.01.2009 - 22:32

Braunilla on valikoimassa hiustenkuivaaja jossa on ionisointi.Oli tarjoukseessa Mustassa Pörsssissä.Ostin tyttärelleni sen ja kehui olevan hyvä muine ominaisuuksineen. n.50 euroa oli hinta silloin.Käyppä katsomassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2009 - 23:08

Onko niitä semmoisia hiustenhoitoaineita, jotka ainakin aiemmin väitettiin vähentävän sähköisyyttä. Mene ja tiedä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 01:22

Kertovat silikonipohjaisten hoitoaineiden auttavan. Sitä en tiedä, tekevätkö tukalle hyvää... Myös päähän jätettävät hoitotuotteet tosiaan jeesaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 03:52

jos sulla on luonnostaan ohuet hiukset, ne varmasti tuntuuvat lentelevän aina, vaikka kuinka käyttäis hoito ainetta. talvella hiukset on aina hieman sähköisempiä, lähes kaikilla. mutta kampaamoista kyllä loytyy sulle sopivat mahdollisesti suihkutettavat ja jätettävät hoito aineet. myös muotovaahto ennen föönausta auttaa toisilla:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 11:10

Hoitoaineella

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 11:13

ota rauhallisesti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.01.2009 - 12:38

Pääasiassa talven ongelma. Pistä pipo päähän, niin hiukset pysyy kurissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 19:06

Harjaa niitä tiuhempaan niin näyttävät harjatuilta.
Voi käyttää kaikenmaailman tököttejä niin paljon, että hiukset ei heilu. Lakkaa, muotovaahtoa, juurikohottajaa, hoitoaineita jne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2009 - 01:04

Itse käytän suihkutettavaa hiuksiin jätettävää hoitoainetta, jota suihkutan hiuksiin aina aamuisin. Niitä on vain kovin vähän tarjolla tavallisissa kaupoissa. Itse ostan Hairstorelta tai kampaamoliikkeestä. Välillä käytän myös Goldwellin hiustensuoristusainetta (Goldwell trendline straightener). Myös muotovaahto auttaa ja pahimpina päivinä käytän näitä kaikkia sekasiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
jem
Vastattu: 12.01.2009 - 20:33

Sebastian 2+1 sarjan sh,hoitoaine ja tehomaski..kosteustasapainon palauttamiseen! toimii ainakin itsellä! Hyvä sarja! Ja sit päälle jätettävä hoitovaahto tai kevyt suihke..