Onko Playa del Carmenissa kuntosaleja ? Mikä lie paikallinen hintataso treenikäynnille ?

Avainsanat: playa del carmen kuntosali hintataso

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.01.2009 - 19:26

Lanzaroten Playa del Carmenissa on ainkin kaksi kuntosalia. Vanhassa kaupungin osassa, missä on satama on kolmas.

En muista salien nimiä, mutta siihen uusimpaan sai useamman tunnin lippuja. Silloin olin uima-altaassa ja saunassa aerobic-tunnin lisäksi. Valitettavasti en muista hintoja.

Jos menet aerobiciin varaudu vauhdikkaaseen menoon. Maatessani lattialla reporankana ohjaaja kysyi vain hymyhuulilla:Lennu, are you still alive? Ja harjoituksen aikana ollessani ehkä tahdin myöhässä hän huusi: Lennu, tempo, tempo!

No, kuntosalin puolella sai nostella omaan tahtiin painoja sun muita vempaimia.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.01.2009 - 18:53

Tuskimpa sellaista lomakeskusta enää onkaan,missä näitä ei olisi. Ja useissa hotelleissa on siellä alakerrssa sellainen. No ei niissä köyhtymään kukaan lomalainen ehdi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2009 - 22:52

Vaikka niitä olisikin, minun luvalla saat laistaa kuntoilussa lomasi ajan. Älä ota lomalla painetta kuntoilusta, kyllä se kroppa kestää yhden loman ajan ilman kuntoiluakin. Nauti siitä lomasta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 00:23

Joissakin hotelleissa on omat kuntosalit. Jos lomalla on tärkeää päästä kuntosalille, kysy matkatoimistostasi. :)