Miksi väitätte ,että Skype ei syö rahaa.

Kun soitat kännykkään se syö tuplana kännykkä hinnan.Ja lanka puhelimeen,puolet lanka hinnasta.Sitten on kuukausi kulut,halvin 3,39,kuussa,minulla skype käytössä.

Avainsanat: käyttänyt skypeä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.01.2009 - 16:29

aivan oikein, kyllä se syö rahaa jos soitat lanka-tai kännykkänumeroon.
jos soitat koneesta toiseen syö vain sen mitä koneesi yhteys maksaa kk,
periaatteessa siis koneesta toiseen ei maksa soittaminen, vaikka maksaakin ;)

Kysyjän kommentti

hyvä

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.01.2009 - 17:51

En ole koskaan kuullut mistään ilmaisesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2009 - 18:41

Ilmaisia lounaita ei ole.Mutta jos molemmilla on nettiyhteys ja skype ,niin sitten puhuminen ei aiheuta keskenään enää mitään lisäkuluja, puhuitpa sitten vaikka vuoden yhteen menoon. Mutta jos siis soittaa skypellä johonkin puhelimeen ,niin sitten kyllä maksaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2009 - 18:51

Hyvä tieto, olen luullut ettei skypellä voi soittaa kuin koneiden välillä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2009 - 22:32

Tuon minäkin tiesin, vastaukset oli ehkä hieman puutteellisia, koska niistä sai väärän käsityksen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2009 - 23:51

Tietokoneesta toiseen voi soittaa Skypellä ilman erillistä maksua. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 01:38

en väitä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 11:28

Elämä maksaa