Näin loppiaisena ihan uteliaisuuttani kysyn mitä teillä oli ruokana tai mitä söitte tänään?

Avainsanat: loppiainen ruoka juoma

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.01.2009 - 16:00

riisiä ja kermassa haudutettuja broilerin fileitä, mausteena paljon currya. ruokajuomana vichyä. fetasalaattia, jälkkäriksi vadelmarahkaa johon laitoin myös punaisia viinimarjoja.ja nyt kone kiinni ja makoileen tän täyden vatsan kans.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi, joka sai veden herahtamaan kielelle ja muutenkin olit vastannut kivasti..ne ruokaperräisetkin vielä...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.01.2009 - 15:46

Vettä juotiin syötiin keitin perunaa, kanakastike,tomaattia,kurkkua,jäävuorisalaattia,odotellessa härkäviikkoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2009 - 15:48

Aion tehdä ns. maitoperunoita. Lapsuuden ajan herkkuani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2009 - 15:49

Ihan tavallisesti, makkarakastiketta ja perunoita. Lisukkeeksi raastesalaattia. En osaa ajatella Loppiaista minään juhlapäivänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2009 - 15:52

Nakkisoppaa syödään (tänäänkin, kun tein sitä vissiin komppanialle), ja mitä sitten uudest vuodest jäi rääppiäisiä, niin niitä poijes lapataan, jot ei mee haaskuun...
ai niin, juomaks (näky tuokin viel olevan kyssäris); sitten maitoo, olutta, kotikaljaa tai vissyä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2009 - 16:10

samaa kuin eilen eli spagettia ja jauhelihakastiketta (; ja juomana sokeritonta greippimehua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.01.2009 - 16:32

Ihan arkista lihakeittoa, ruisleipää oivariinia ja pala juustoa juomana maito.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.01.2009 - 16:56

Sipuli-peruna, vihannessuikalejauhelihalaatikkoa. Kirsikkatomaatteja, ruisleipää, vettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2009 - 17:19

Kirjolohikiusausta ja salaattia.Juomana Vichy

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2009 - 17:25

potaattismuusia ja kirjolohipyöryköitä.
kiitos oolanti ja heimon kalan vai kenen se oli?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2009 - 17:39

Meitiltä löytyi jääkaapista nakkeja ja miteitiin että mitähän niistä tekisi ja päädyimme nakkikeittoon ja se oli hyvvee, juomaksi lidlin appelsiiniitrippi. Ne on muuten hyviä ja halpoja 10 trippiä maksaa 1,99 ja nyti taitaa olla tarjouksessa tän viikon 1,59.

Sorgen vastauksen ohella tuli vähän mainostettuunkin, mutta onneks se ei ole täällä Napsussa kiellettyä, hih..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2009 - 18:58

Kuorin perunat ja keitin porkkanan ja sipulin kera. Punajuuri,suolakurkku ja tomaatti syytipoikana ja silinpaloja.Maitoa ja vettä juomaksi. Leivoin leivät seuraavaksi viikoksi, niitä maisteltiin. Laitoin uuniin vielä sillilaatikon, loppuviikon syönniksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2009 - 21:02

Uunimakkaraa ja perunamuussia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2009 - 21:18

samaa kuin eilenkin eli lasangea, ruisleipää ja maitoa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2009 - 22:37

250g suklaakonvehteja ja muutama leipäpala päälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2009 - 23:50

Tein pastaa ja bolognesekastikkeen omalla reseptilläni. Hyvää oli. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 01:39

kaalilaatikkoa :P

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 11:29

Wokattuja vihanneksia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 12:51

porsasta mustapekkajuustokastikkeessa ja peruna-porkkanamuussia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 13:21

Mikäli oikein muistan oli karitsan sisäfilettä, juuressosetta (bataatti-peruna), salaattia ja jälkiruokana hedelmäsalaattia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 19:41

Jos olisin ollut siellä pohjolassa olis varmaan kinkun luusta tehtyä hernesoppaa, mutta nyt piti tyytyä kiinalaiseen ravintolaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2009 - 13:08

Isokeittokattilline kinkunluust tehtyy ja kyl lisäsin viel savukinkkuukin joukkoon niin hernekeittoo.jaoin myös tutuille siitä ja loput pakastin.Joukkon lisäsin porkkanat,sipulun ja meiramin.