Missä tehdään vaihteen vuoksi töitä talvellakin?

:D

Lisätty: 06.01.2009 - 15:44

Noooo... tää nyt sitten oli limbo, vaik piti olla kevennys, ko kaik tietää, voihan tähän laittaa hauskuutukses vielä vaik minkälaisii vastauksii vaan keksii, hih...

Avainsanat: työ talvi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.01.2009 - 13:25

VR:llä ;)

Kysyjän kommentti

No näin on, vastaus paras/oikea, koska vast sen jälkeen lisäsin, et voip lisätä näit hassunhauskojakin vastauksii..... kuulehan 'palis' seuraavan kerran jos tullee tällanen kyssäri, niin an muillekii mahollisuus..hehhee...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.01.2009 - 13:42

tarkemmin ottaen ratahallintokeskuksessa

(Ratahallintokeskus on rataverkon haltija)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2009 - 14:13

Autojen vaihdelaatikkoja valmistavassa tehtaassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.01.2009 - 14:28

Kaikissa maissa joissa on rautatie, etenkin jos lunta piisaa. Mutta pitäähän niitä hoitaa ja huoltaa ilman luntakin. Oli sitten kesä tai talvi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2009 - 15:53

joulukuussa lumentyöntökoneen vaihde jumitti siinä riitti työtä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2009 - 16:07

Joo, polkupyörän vaihteet oli jäässä pakkasella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2009 - 16:39

lumilingon vaihde toimii mutta on työn takana liikuttaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2009 - 19:09

Opettajat koulussa tekevät vaihteen vuoksi töitä talvellakin, että saaavat sitten lomailla kesällä vaihteen vuoksi:-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 01:45

hehee, kevensi...