mistä voisin löytää ulkomaalaisen kirjekaverin?

tuntuu että suomalaiset eivät kirjoittele paljon kirjeitä, ainakaan nuoret. kaipaisin uutta ystävää vähän kauempaa...

Avainsanat: kirjekaverit ulkomaalaiset kirjekaverit nuoret

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.01.2009 - 20:26

Olisko tästä aluksi mitään apua www.apinat.fi/forum/1/3134/

Lisätty: 05.01.2009 - 20:49

www2.edu.fi/lehtiverstas/tem...;clip=3900

Lisätty: 05.01.2009 - 21:14

Ai tää oli taas tämmönen juttu.Voitko luottaa edes itteesi? Älä lähetä ainakaan rahaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.01.2009 - 20:46

linkistä luulisi löytyvän:

koti.mbnet.fi/~raijae/kirjee...rjeet.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.01.2009 - 21:09

sama kysyjä: mutta voiko luottaa niihin tyyppeihin, jotka ovat antaneet omat osoitteensa? uskaltaako heidän kanssaan alkaa juttelemaan?!?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.01.2009 - 22:07

Jos kirjekaveria etsit, niin kirjoittamisen ei pitäis olla mitenkään vaarallista. Älä suostu mihinkään muuhun, kun kirjoittamiseen. Mutta suosittelen, että keskustelet asiasta vaikka vanhempiesi kanssa. Oletan sinun olevan aika nuori. (tämä on vastaus tuohon sinun lisäkysymykseen).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2009 - 22:45

esim täällä on myös nuoria:

www.wayn.com/waynsplash.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2009 - 22:56

Siitä samasta haluan sinua varoittaa. Tämä netti niin hieno väline kuin onkin on myös kaikkien perverssijen ja rosvojen vapaassa käytössä. Ole siis tarkkana ja pyri varmistamaan aina henkilön oikeellisuus kenen kanssa lähestyt. Älä KOSKAAN laita osoitettasi tai muita henkilökohtaisia asioitasi keskustelupalstoille puhumattakaan kuvastasi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2009 - 22:57

Hyvä kysymys, mahdollisuuksia on varmasti paljon, tietäs vaan mistä etsiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2009 - 23:21

Kirjaudu facebookiin. Löydät kuukkelista sen osoitteen.