Onko TV-luvan korotus aiheellinen?Paraneekohan tarjonta tai joku muu seikka?Vaikka se korotus ei ole paljon mutta hinataaan ylöspä

Lisätty: 05.01.2009 - 16:36

Minäkin ihmettelen valmiiksinaurettuja.Ollaanko niin tyhmiä että pitää nauraa jos ei naurata :-)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.01.2009 - 16:32

Mie oon nyt ihka tikin tokin tään asian kans, ai korotusta meinaavatten kun jossain oli täs jot poistavat sen kokonaan (lupamaksun), ja maksajatkin jo hävinneet/eronneet täst lupamaksujutskasta??? Ja se vastaus: Ei ole aiheellinen, päin vastoin, mitään uutta ihmeellistä ei oo tullunna ohjelmiin, paitsi lisää uusintoja, no sehän ei siis oo uutta, ja ennen ainakin ilomotettiin jos kyseessä uusinta, nykyään en ole nähnyt sellast mainintaa, eivätkö kehtaa latitaa kun 90%:ssa lukis: Uusinta??

Lähteet:
minä ja TV

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.01.2009 - 16:30

ei se aiheellinen ole tarjontaan nähden. joskus tuntuu että jostakin ohjelmasta on Amerikassa maksettu että sitä saa esittää Suomen televisiossa. kaikki valmiiksi naurettu on huonoa ohjelmaa minun mielestäni. meillä on noita taivaskanavia joista katselen mieluummin ohjelmia,tieteestä, historiasta,eläimistä yms.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2009 - 16:34

Mielestäni yleinen tv lupa on aikansa elänyt ja joutaa haudata. Dikitekniikka mahdollistaa maksun vain katsotuista ohjelmista ja ihmettelen suuresti,ettei suomessa,jossa sentään osataan jotain nokian ansiosta tai takia, ei vielä ole siirrytty nykyaikaiseen tekniikkaan.
Ei ole mielestäni aiheellista korottaa,eikä ylipäätään olla olemassa koko maksua.
Minä ostaisin vain ohjelmat joita haluan katsoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2009 - 17:12

Paraneeko lihan laatu kun hintaa nostetaan?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2009 - 17:41

Joskus ainakin ihmiset puhui siitä, että kun siirrytään digiaikaan ja antenneja pystytetään ja kaikki tietysti maksaa, niin se kyllä sitten tullaan laskuttamaan jossakin.. olisiko tämä nyt sitä ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2009 - 19:23

Niin, tuntuu siltä kuin olisin jo kertaalleen katsonut kaikki ohjelmat. Enkä haluaisi maksaa niistä uudelleen.

Mutta perjantaina on tuttu mies meidän kylästä Tv 1:llä. Maalaislääkäri Kiminkisestä kertova
sarja alkaa silloin. Joten kyllä minä voisinkin sen korotuksen maksaa ihan kannatuksen vuoksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2009 - 19:49

ei ole laatu hinnankorotuksella koskaan parantunut, harvassa taitavat olla nekään, jotka väittävät että TV:n ohjelmatarjonta paranisi (edes määrällisesti), mielestäni määrä ei yhtään lisäänny vaikka uusittaisiin viisi kertaa peräkkäisinä päivinä (niinkuin välillä tuntuu käyvän).

Onkos se korotus sitten aiheellinen, niin kuin kysyit? Tottahan toki jos hallintoneuvostolta asiaa kysyt, ja hehän sen tietävät ja korotuksesta ovat päättäneetkin, vai kuinka ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2009 - 20:24

Ei aiheellista..uusintoja uusintojen perään. saas nähdä paraneeko ohjelma tarjonta tulevaisuudessa...epäilen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2009 - 22:31

Arnipoppahan sen jo sanoi. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2009 - 23:38

Ihan sama, paljonko korottavat. Hyvin on TV:stä näkynyt, vaikkei ole ikinä ollut TV-lupaa.
Yle saisi mennä kortin taakse, niinkuin muutkin maksulliset TV-kanavat. Sitten nähtäis, paljonko niitä todellisia lunastajia on. Mainoskanavat tietenkin pitäisi näkyä ilmaiseksi kaikilla. Nythän yle omistaa ihmisten televisiot, siksi TV-maksu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2009 - 12:27

Maksan luvan joka tapauksessa. meille ei korttia juuri sen takia ole laitettukkaan, koska maksetaan jo tv-lupase riittää meille. Toki karotus ei ole tarpeen. Valmiiksinauretuissa ohjelmissa minä ainakin nauran silloin kun minua naurattaa ja usein eri paikassa kuin tv nauraa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 02:03

ei mielestäni todellakaan aiheellista tämänhetkiseen tarjontaan nähden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 11:47

Ehdottomasti. Muutenkin käytämme niin paljon aikaa viestimien seuraamiseen , niin tulisi ainakin rahalle vastinetta eli yksikköhinta korkeammaksi.