mistä tietoa kadonneesta ystävästä?Paikkakunta on tiedossa. Perheeltä ei voi kysyä. Onko joku viranoomainen joka auttaa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.01.2009 - 00:44

mitenkäs se voi olla kateissa jos sä tiedät siitä tarkalleen noin kaikki tiedot? Jos sittenkään voi/halua mennä suoraan kysymään mitä kuuluu, niin ei se kyllä ole viranomaistenkaan homma ruveta sun puhemieheksesi ....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.01.2009 - 12:42

Jos osoitetta etsit niin Eniroon vaan nimi jne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.01.2009 - 12:50

Kiitos, mutta osoite on tiedossa samoin puhelin.Puhelin on poissa käytöstä. Perheeltä Ei voi kysuä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2009 - 13:16

Ei ole. Virannomaisilla on vaitiolovelvollisuus, ja kenestäkään ei missään tapauksessa saa jakaa mitään tietoa onneksi "kadonneesta ystävästä".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2009 - 13:27

Jos osoite tiedossa,mene käymään.Tuossa luki niin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2009 - 17:44

Kirjoita kirje ko. osoitteeseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2009 - 17:53

Helpointa on ehkä mennä käymään.. Saisi kaikki selvitettyä. Mutta jos et heti aluksi uskalla mennä niin ehdotan tuota kirjeen lähettämistä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2009 - 23:21

Ei se kuule auta, kun mennä vaan itse paikan päälle, kun kerran tiedät osoitteenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 02:07

koulukaverit.net vai mikä se nyt oli?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.01.2009 - 14:01

Kiitos vastauksista, Mutta kun te ette ymmärrä. En voi mennä käymään, olen sala sellainen. Aiheuttaisin vain suuren harmin hänelle, jos nyt on hengissä. Joko sairaalassa tai sitten ......., muita mahdollisuuksia ei ole, hänet tuntien