naisten virtsa aiheuttaa miesten hedelmättömyyttä, mitä mieltä? www.iltalehti.fi/ulkomaat/20...5_ul.shtml

Onko tämä vain Vatikaanin probakandaa?

Avainsanat: e-pillerit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.01.2009 - 10:59

ei se ole propagandaa vaan tosiasia,myös kaloissa on epämuodostumia johtuen hormooneista joita ihmiset käyttävät.jäteveden puhdistamot eivät pysty puhdistamaan lääkejäämiä vedestä joten sitä pääsee vesistöihin ja vedessä on sitä hormoonia jota ei ole miehelle tarkoitettu.

Lähteet:
jostain ohjelmasta katsottu joskus.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.01.2009 - 11:31

Voise olla totta muutenkin,Huom lopettakaa se virtsan juonti hyvänsään aikaan,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2009 - 11:56

onneks ei ole tullut aloitettuakaan, toisaalta ei sillä kyllä enää ole niin väliäkään ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2009 - 14:48

Nuoremmille saattaa aiheutua oikeastikkin jotain harmia asiasta, mutta ei enää minulle, ellei uudelleensyntyminen nyt sattumoisin olisi totta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2009 - 17:17

Uskoisin tähän stooriin, samoin kuin kaikki antibiootti- yms. lääkkeet jotka virtsan mukana menevät luontoon, ja joita ei voida/viitsitä neutralisoida/puhdistaa ennen vesistöön pääsyä, näinkö syntyy sitten näitä resistenttejä kantoja antibiooteille, jne.??

Lähteet:
no, kais tiette, se miu mietintämyssyin tietty, pitääköhän se pestä välil....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2009 - 21:59

Kaikki synteettiset lääkeaineet ovat ihmiselle vaarallisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2009 - 23:15

Voisi kuvitella, jottei ainakaan juomaveden mukana noita myrkkyjä tule, koska se vesi puhdistetaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.04.2009 - 16:35

Huh. huh, empä ole moista ennen kuullutkaan, satua tuo lienee. Tässä maailmassahan on paljon
asioita, jotka ovat täysin mahdollisia.