miten saan uni rytmistä kiinni jos olen valvonut monta yötä putkeen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.01.2009 - 01:40

Kokeile syödä ennen nukkumaanmenoa kevyt vaalea juustoleipä,
lue jotain tylsää kirjaa,
yritä laskea lampaita.
Kokeile rentoutusmenetelmää.
Ei mitään hyviä neuvoja, koska jos on yliväsynyt tai käy ylikierroksilla, on vaikea saada
unenpäästä kiinni.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.01.2009 - 23:39

Napsuttelemalla ja lukemalla toisten kysymyksiäja kokemuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.01.2009 - 07:15

ota täys rommipullo.sit siitä pieniä siivuja. kun lasket kuinka monta 4 cl olet ottanut niin ennen kun olet päässyt pullon loppuun .olet unessa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2009 - 07:59

Mulla takuu varma keino,jonninjoutava kirja käteen ,ja sänkyyn 21:30 ennen kuin 10 sivua on luettu niin uni voittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2009 - 08:11

Mene nukkumaan silloin kun nukuttaa ja pane herätys päälle siihen aikaan kun normaalisti niin siitä se alkaa rytmi tasoittua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2009 - 10:32

Sanotaan että puolituntia ennen unentuloa tulee kylmä. Seuraa sitä oiretta ja laittaudu sen mukaan makuulle. Toivottavasti kylmä tulee hyvissä ajoin illalla ettei tarvi koko yötä odotella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2009 - 12:24

Laita pehmeät kutittamattomat villasukat yöksi jalkaan.
Juo lämmintä teetä iso kupillinen, juuri ennen sänkyyn menoa.
Ota unityyny käsivarsiisi.
Kysy itseltäsi tuleeko uni paremmin yksin tai kaksin ja toimi sen mukaan.
Tyhjennä aivosi päivän asioista ja huomisen huolista ja iloista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2009 - 13:31

Viikon unipillereiden käyttö silloin kun nukkumaanmenoaika on, kyllä rytmi tasoittuu ja sen jälkeen pillerit voi unohtaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2009 - 23:07

Ota päiväunet aina kun pystyt, vaikka ihan illalla. Tai sitten lekurilta unilääke resepti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 02:12

mä en ottais tabuja ku äärimmäiseen hätään, koukuttavat (ainakin psyykkisesti). tyhmänkuulonen neuvo, mutta yleensä uni tulee jossain vaiheessa väkisin...