Mikä maalaiskonsti oisi suonenvetoon ja levottomiin jalkoihin. Levottomat jalat..leevoottoomat jaalat....

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.01.2009 - 21:11

Suonenvetoon auttaa magnesiumin syöminen.

Levottomiin jalkoihin voisi olla jokin voide.

Herbamedicus Skincare:
Viininlehtivoide, sisältää viininlehtiuutetta. Elvyttää ja rentouttaa jalkoja ja laskimoita. Auttaa levottomiin jalkoihin. Torjuu myös turvotusta ja ihon vanhenemismuutoksia. Maahantuoja: Foxtel Oy, Orivesi 03-379 2045.

Naapuri oli ostanut Robinhoodista.

Lähteet:
Naapuri ja oma tieto.

Kysyjän kommentti

Kokeilin jo ja auttaa... Kiitos

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.01.2009 - 21:08

suonenvetoa ei itselläni pahemmin ole ollut..mutta iltaisin nukkumaan mennessäni on ollut useasti levottomat jalat niin mulla on auttanut pikkuinen kävelylenkki

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2009 - 21:12

eikös se ollut että jos vetää esim nyt jalasta suonta niin se pitää laittaa seinää vasten?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2009 - 21:12

Suonenvetoon ei tunneta hyviä ehkäisykeinoja. Nestetasapainosta huolehtiminen saattaa vähentää kramppeja. Säännöllisen lihasten venyttelyn ei ole tiedetä vähentävän suonenvetoja. Magnesiumvalmisteita käytetään yleisesti suonenvedon estämiseen, mutta niiden tehoa ei ole varmistettu pätevillä tutkimuksilla.

Villasukat jalkaan yöksi, auttaa kuulemma.(jos öisin vetää suonta)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2009 - 21:15

Pirkka-magnesium on edullinen apu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.01.2009 - 21:24

Tunnen pari ihmistä, jotka pitävät merisuolarakeita yöpöydällä suonen vedon varalta. Yksi rae heti suuhun (on pahaa, mutta olen kokeillut, auttaa suonenvetoon).
Levottomiin jalkoihin en osaa neuvoa antaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2009 - 21:24

fi.wikipedia.org/wiki/Levottomat_jalat

www.poliklinikka.fi/?id=3027...ge=2652164

yle.fi/akuutti/arkisto2002/1...402_b.html

fi.wikipedia.org/wiki/Kramppi

www.terveyskirjasto.fi/terve...i=dlk00498

Jos pohkeesta vetää suoni, silloin varpaat ylös ja polvi suoraksi, vastaveto auttaa ainakin minulla. Lämpimät jalat ja rentoutus, kevyt hieronta kipeään kohtaan auttaa.
Levottomiin jalkoihin minulla ei ole omia konsteja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2009 - 21:34

Levottomat jalat on hermostoperäinen sairaus, johon lääkärilläsi on antaa resepti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2009 - 22:37

Kokeleppa Magnesium tabletteja.Itselläni sama vaiva yöllä ja tosi kivulias kun lihas kramppaa äärimmilleen. Ylös ja kantapää lattiaan että lihas rentoutuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2009 - 08:14

Yksi hyvä konsti on magnesiumin lisäksi,että pitää jalat lämpiminä vaikka villa sukilla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2009 - 08:23

naapurin mies ottaa merisuola rakeen suuhunsa tai juo vichyä , eikä kuulemma suonta sen jälkeen vedä , itse käytin mangnesium pore tabletteja ja nyt juon joka päivä ruuan kanssa vichyä eikä suonta vedä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2009 - 08:45

Joo mangesium auttaa,meikäläistä ,tuo suonen veto on oikeasti lihasramppi,Jalat täytyy pitää lämpiminä jo alku illasta lähtien, oma kokemus,tuossa on vastauksia jo paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.01.2009 - 09:45

mangesium on hyvä. parempi ota karkeaa merisuolaa nokare ,idä sitä kielen alla niin kauan että liukenee kokonaan .Minulle se autaa uskoisin että sinullekkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.01.2009 - 09:50

Helmikuussa on ilma lämmin + 25-30 plussa.Merivesi raikkaan viileää,mutta kannattaa kokeilla uintia.Uidaanhan täällä pohjolassa avannussakin.Hyvää matkaa nauti lomasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 02:15

levottomat jalat vaativat lääkärihoitoa, koska johtuvat serotoniinivajeesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 14:07

mangnesiumia purkista