Onko teillä miten uudet tietokoneet? Oliko kalliitkin? Mitä tapahtui sille entisille vehkeelle?

Mulla on 8v. vanha kiinassa tehty plagiaattikone. Se toimii kuitenkin.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.01.2009 - 07:56

Meidän huushollissa on 3 pöytäkonetta ja pari läppäriä, joista minä omistan 2 pöytäkonetta ja läppärin. Kyllähän niihin on rahaa tärvääntynyt ;)

Entiset romutettu tai annettu pois uudelleenkäyttöön.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.01.2009 - 01:20

on uus, isän vanha, toimii 500 kertaa paremmin kuin edellinen norsun kokoinen. eli edellinen vietiin johonkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2009 - 07:29

minulla on vain tämä kannettava ja vuoden vanha ,riittää minulle, miehellä on iso kone 6 kk. vanha. vanhat vietiin ekotorille kierrätykseen jonne viemme kaikki vanhat ja rikkinäiset sähkölaitteet eikä maksa mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2009 - 09:22

Läppäri n.500 makso ja hyvin toimii kun en käytä pelikoneena enkä elokuvien lataukseen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2009 - 09:28

Vuoden ikäinen, kannettava kone.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2009 - 10:02

kannettava kone. vuosia kertyny tälle masiinalle on jonkin verran. meillä tää on ollut noin vuoden..kone on ollut aiemmin vaasassa päin isännöintitoimiston käytössä. 80€:lla ostettiin..kyl tää toimii vaiks hidas onkii ja pienmuistinen. tarkotus olisi ostaa tänä vuonna uusi kone. vanhat pöytäkoneet ovat viety kierrätykseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2009 - 10:41

nykyinen läppäri 6 kk:n ikäinen (hinta 699 €), edellinen siirtyi kummitytölle hyötykäyttöön

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2009 - 11:41

Minulla on vuoden vanha kannettava ja pöytäkone vuodelta 2000. Molemmat toimivat hyvin siinä tarkoituksessa mihin ne on hankittu. Pöytäkone varmaan tulee toimimaan vielä kauan kannettavan jälkeenkin. Siihen on uusittu muisteja ja prossu.

Pöytäkone oli siihen aikaan aika kallis. Nyt sen arvo olisi myydessä n. 50 €.
Kannettavani oli mielestäni liian kallis siihen nähden, että se on vain kannettava. Pöytäkonetta pystyn tuunaamaan melko paljon.

Kun hankkii konetta, kannattaa ajatella mihin tarkoitukseen sitä käyttää. Kaikki eivät tarvitse huippunopeita ja tehokkaita pelikoneita. Kannattaa myös muistaa, että mitä sähäkämpi kone sitä enemmän se kuluttaa sähköä. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2009 - 12:25

Minulla on noin 10 vuotta vanha, itse koottu pöytäkone. Sitä on tuunattu ja se toimii mainiosti.
Minulla on myös uusi läppäri, joka maksoi noin 700 euroa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2009 - 14:17

Minulla on 2 vuotta vanha läppäri, saatu lahjaksi. Edellinen vietiin kierrätykseen, johon kaikki vanhat joutilaat sähkölaitteet saa viedä ilmaiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2009 - 15:50

Muistaakseni maaliskuus hankittu tänä vuonna tänne himppeen mulle, läppäri, makso noin 350, joku tarjous, ja hyvin toiminut mun tarkotuksiin ainaskii.

Ai, niin entist mulla ei ollukkaa kotona, juups...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2009 - 18:03

toine vuoden ja toinen viiden . Molemmat toimivat kuten lapsille antamani 10 vuotta vanha ja 6 vuotta vanha läppäri. Kaikki hankittu edullisesti järjestötyön hedelminä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2009 - 10:49

8 kuuta vanha maksoi 1300€ .Entistä ei ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 02:38

hirviä vanha romu ja hidas nettiki...