loppuuko mulla virtanen kesken??

mikäs on ku laitoin autoon toisen vahvarin erillissarjalle ja sen lisäksi autossa oli ennestään vahvistin subille, nyt subi vaffi pätkii eli punane ja vihree valo välkkyy koko aja paitsi pikku volal ja toine vahvi toimii iha kunnol, maadotuksis ei oo vikaa ku tulee 3kohtaa n:1.5cm paksul kaapelil. mut johtusko virtasest ku jaoin sen kahdelle vahvistimel paksuus sillä joku 10mm eikä ole konkkaa välissä..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.01.2009 - 00:03

Mä tiedän tähän täydellisen vastauksen. Sinun pitää vain esittää tuo äskeinen kirjakielellä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.01.2009 - 09:27

Autoon toinen akku ja suurempi tehoinen laturi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.01.2009 - 14:03

elikkä minulla on autossa 1vahvistin subwoofer kaiuttimelle, ja nyt laitoin 3-tie erillisarjalle toisen vahvistimen, uusi vahvistin soi ja toimii hyvin, mutta vanhempi alkoi pätkimään ja vilkuttaa power ja protec valoa vuoron perään, maadoitus piuhat on laitettu kunnolla mutta jos toi virta piuha on liian pieni sit 2 vahvistimelle? kun molemmat vahvistimet toimii pienellä kuormituksella, sit ku laittaa ääntä kovemmalle ni alkaa isompi vahvistin pätkii pois päältä ja takas päälle. täytyy mennä rassaa uutta piuhaa jos sillä sit asettuisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2009 - 10:46

Olitko varma näistä kaiuttimista yhteen sopivia,keskenään.kaikki kaiuttimet eivä sovi keskenään.Oma kokemus.