Toimiiko Kyrö oikein kailottaessaan yhtenään menneistä doping asioista?Kaikkihan tietää menneet ja eikö ne jo pitäisi haudata?

Mitä hän kuvittelee saavuttavansa tuollaisella toiminnalla?

Avainsanat: doping

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.01.2009 - 22:10

Asiast en mittään tiedä enkä myöskään seruannu, mut tulee mieleen sellanenkin, jot jos tällä inttämisellään haluaa vaan kertookin ettei ihan yksin ollu syyllinen (vertasin täs näihin lapsosten 'kiinni jämisiin' ja aresteihin kotona), jot haluis et muutkin osalliset pikkasen tunnustais osallisuuttaan, tms., tiiä näist. Mut suomalaisena haluaisin unohtaa tällaset asiat ja alkaa uskoo jälleen Suomen ja suomalaisten puhtaaseen urheiluun... ko aina näist mun vaaleenpunasist/ruusununpunasist laseistkaa ei oo apuu, vaik niittenkin läpi kattelee, vaan kaikki ns. kaunis/kauniit uskomukset häviävät kuin tuhka tuleen, ja voih olen vielä sinisilmänenkin...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.01.2009 - 21:27

Menneet ovat menneitä.En ole viitsinyt seurata koko asiaa sillä eteenpäin mennään , ei taaksepäin voi.Kaikki vanhenee aikoinaan myös me mutta ei tappo tai murha.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2009 - 21:35

En seuraile, mutta tuntuu vain , että yrittää puhdistaa omaa mainettaan ja toisia loata lisää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2009 - 21:53

joku väänsi vitsin että sille Kyrölle maksettiin liian vähän syntipukin roolista ja nyt se sitten kostaa (ja rahastaa lisää)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2009 - 21:59

Jospa se Kyrö vain haluaa olla esillä eikä missään muussa pääse pätemään? Arvailen vain kun en tunne tätä Kyröä laisinkaan...

Lisätty: 03.01.2009 - 23:14

Uutisissa sanottiin, että poliisi on käynnistänyt uudelleen tutkimukset.. tiedä sitten miksi ja mistä, mutta Kyrö liittyy siihen jotenkin. Varmaan jotain tosi tärkeää kun siihen täytyy käyttää poliisin niukkoja voimavaroja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2009 - 22:28

Hesarin kuukausiliitteessä on artikkeli Kyröstä. Sen luen vielä, mutta sitten laitan pisteen koko stoorille. Alkaa olla samanlainen tympääntyminen uutisointiin kuin Matti Nykäsen ollessa lööppien vetonaula.

Minä antaisin asian jo olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2009 - 23:49

Ei siinä mielessä, että ei ne muidenkaan maiden vastaavat henkilöt kailota noita asioita maailmalle. Kaikissa maissa kuitenkin on käytetty dopingia ja käytetään edelleen. Siinä mielessä en usko, että Kyrö myöskään valehtelee. Tästä on hyvä epäsuora todiste se, kun WADA keksi uuden testausmenetelmän, mm. norjalaisten tulostaso romahti äkillisesti jne. Suomalaiset ovat näissä asioissa vain tyhmempiä, kuin muut maat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2009 - 09:31

En ole kiinnostunut urheilusta mutta likaista peliä vaikuttaa olevan, Eikö Kyröä syytetty yhdestä jos toisestkin asiasta ja tuttua on se että suomlaiset ovat yleisesti käyttäneet kiellettyjä aineita. En vastusta sitä että vanhoja asioita kaivetaan esiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.01.2009 - 11:29

Kyröllä on varmaan oman egon pönkitystä koko juttu,tai onkohan kateellinen nykyisille menestyville uurheilijoille

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2009 - 18:10

Kyllä.
Asiat on syytä selvittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.01.2009 - 20:29

Kai se katkeruuttaan jauhaa noita vanhoja asioita, kun menetti silloin työnsä sen doping-kohun myötä. Saisi lopettaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2009 - 11:05

Menneitten hautaaminen on vaikeata.Tuli mieleen Serpit,oliko se Lopodan Milosevits tai joku ,kaivoi tuhat vuotta vanhat asiat esiin ja aiheutti siellä sodan,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 02:42

asiat pitää selvittää myös minun mielestäni.