mistä maksu hammassiltaan

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.01.2009 - 10:14

" Suomen perustuslain mukaan julkisen vallan on turvattava jokaiselle riittävät sosiaali-
ja terveyspalvelut ja edistettävä väestön terveyttä. Tämä turvataan yhdenvertaisella
palvelujen saatavuudella iästä, asuinpaikasta tai tuloista riippumatta. "

Ota yhteyttä asuinpaikkasi terveyskeskushammalääkäriin. ( - >mahdollisesti saattaa olla pitkät jonot <- )Jos esim. joku vamma tai sairaus on aiheuttanut hampaittesi vaurion, tai hampaiden osittainen puuttuminen aiheuttaa leukaniveliin tai päähän särkyä (purentavika) , (tai esim. etuhampaiden puuttuminen psyykeen) uskoisin että saat hyvinkin nopeasti ajan ainakin purukalustosi kartoitukseen ja hoitosuunnitelmaan.
Terveyskeskushammaslääkärin palvelut eivät ole läheskään niin arvokkaita kuin yksityiset.

Lue tuolta kohdasta 7 hammashoitopalvelut:
www.ktl.fi/attachments/suomi...006b10.pdf

siellä on siltojen ja implanttien hintoja.
silta ei välttämättä ole hyvä ratkaisu.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.01.2009 - 19:22

Kysy vaikka sosiaalitoimistosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2009 - 19:31

monet joutuu ihan itsekkin sellaisen itselleen kustantamaan ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.01.2009 - 19:57

Sossusta saatat saada, jos olet asiakas jo entuudestaan. Mutta jos olet töissä, eiköhän se jää sun itsesi kustannettavaksi, tai sen kenen puolesta kysyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2009 - 19:57

Mikäli taloudellineen tilanteesi on sellainen ettet pysty itse kustantamaan sitä ja olet asioinut aiemmin sosiaalitoimistossa niin otappa yhteyttä sinne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2009 - 20:12

Tili pankissa on hyvä osoite tällaisiin tarpeisiin. Jos sellaista ei ole niin kunnissa on tuo sossu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2009 - 20:52

Onko hammassilta tarpeellinen? Toimeen voi tulla varmasti ilmankin, jos ei rahaa siihen ole. Tuommoiset tarpee voi ennakoida ja kerätä sitä tiliä pankkiin pahan päivän varalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2009 - 21:04

olen aiaiain kanssa samaa mieltä. ruuan voi soseuttaa jos ei purukalustoihin ole varaa. itse ne joutuu maksamaan, ei kai yhteiskunnan niitä tarvtse maksaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2009 - 21:55

Kuten edellä, mutta voithan neuvella lääkärin kanssa osamaksusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2009 - 18:12

Kyllä tarpeseen maksaja löytyy

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2009 - 11:16

Ota vaikka pika vippi jos et muuta keksi,ja huomaat pian että tuli kalliiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 02:44

fattasta.