Tietääkö kukaan, mikä on teletapeista tuttu Nuu Nuu englanniksi?

Kiitos jos joku tietää! ;>

Avainsanat: teletappi nuunuu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.01.2009 - 18:38

Englanniksi Nuu-Nuu on Noo-Noo

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.01.2009 - 18:39

* Tiivi-Taavi (engl. Tinky-Winky, suomalainen ääni Jarmo Koski), violetti ja matalalla äänellä puhuva, suosikkiesine: käsilaukku.
* Hipsu (engl. Dipsy, suomalainen ääni Ari-Matti Hedman), vihreä, suosikkiesine: hattu.
* Laa-Laa (engl. Laa-Laa, suomalainen ääni Karoliina Kudjoi), keltainen, suosikkiesine: pallo.
* Pai (engl. Po, suomalainen ääni Outi Alanen), punainen ja joukon kiltein ja pienin, suosikkiesine: potkulauta.

Lisätty: 03.01.2009 - 18:40

Taitaa olla aikaa kulunut kun olen Teletappeja katsellut kun luulin niiden koostuvan vain näistä mainitsemastani neljästä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2009 - 18:43

robottipölynimuri Nuu-Nuu (engl. Noo-Noo),

Teletapit
Tiivi-Taavi (engl. Tinky-Winky), violetti ja matalalla äänellä puhuva, suosikkiesine: käsilaukku.
Hipsu (engl. Dipsy), vihreä, suosikkiesine: hattu.
Laa-Laa (engl. Laa-Laa), keltainen, suosikkiesine: pallo.
Pai (engl. Po), punainen ja joukon kiltein ja pienin, suosikkiesine: potkulauta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2009 - 18:44

Nuu Nuu???
Miekin luulin jotta Teletappeihin kuulupi vain Tiivi Taavi, Hipsu, Laa Laa ja Pai,, Hmm..

Lisätty: 03.01.2009 - 22:54

No oisit heti sanonna että Nuu Nuu onpi teletapeista imuri.. Kah aikas moni luuli jotta tarkoitat että Teletapeissa ois viideskin 'jäsen', tai jotta muista nimet väärin, hööh.. Kyllä mei sitten ollaan hassuja, hih. (Ja huomaa ettei olla niit pahemmin seurattu..)

Lähteet:
Elävästi muistan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2009 - 18:55

Sie oot tainnut nyt itse ryhtyä teletapiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.01.2009 - 19:32

Nuu Nuu on siis teletappien imuri, sellanen sininen... www.planetavp.com/images/pla...oo-noo.jpg jos sitä mietitte.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2009 - 21:49

Muistan teletapeista vain sen, että ne huusi: Uudestaan! Uudestaan! :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2009 - 18:04

nuu-nuu imuri. noo-noo engl. en tykänny teletapeista ku ne toisti itseään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2009 - 17:18

Nuu-nuu suom. ( Noo-noo eng. )