Miksi kaneilla on töpöhäntä ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.01.2009 - 13:15

Alkuaikoina kani pisti pään pensaaseen ja peto söi pitkän hännän ja siitä e muodostui töpöhäntä

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.01.2009 - 12:49

Silloin, aikojen alussa, kun häntiä jaettiin, kanit arkoina eläiminä tulivat paikalle viimeisinä, ei ollut jäljellä enempää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2009 - 13:19

Kaneja valmistetaan liukuhihnalla nauhana pareittain ja jotta suurta hukkapalaa ei synny, niin parin sentin tökö jää ihan turvallisuussyistä kanin takapuoleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2009 - 14:26

töpöhäntä on kanin mielestä kaunein,kun sse aikojen alussa peilistä katsoi,niin töpö oli paras.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2009 - 18:27

Eihän kani olisi kani, ellei sillä olisi töpöhäntää. Voisi sekoittaa vaikka kenguruun ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2009 - 20:47

Kani ei tarvitse pitempää häntää. Töpöhäntä riittää vallan mainiosti tasapainoiluun ja mielialan osoittamiseen kun on niin piiiitkät korvat :D

Lähteet:
Oma tieto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 02:55

ettei ilvekset olis kateellisia?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 21:09

ovat Pekka Töpöhännän jälkeläisiä ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2009 - 16:15

Kun se juoksee se saattaa kaatua pitkään häntään...