mikähä on ku mu autovahvarit ei soita kirkkaita olleskaa vaik säätäis mitä? voisko soittimes olla häikkää?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.01.2009 - 00:52

Kaiuttimet.Onko sen tasoiset kun pitäis. Niihin täytyy panostaa jos äänen laatua haluat.

Lähteet:
Kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.01.2009 - 09:18

Liittimet hapettuu tosinopeasti,autossa,neon halvimpia mahdollisia.Pitäisi olla kultapäälysteisiä,ne ei hapetu,autossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2009 - 09:59

Lainaa joltikin soitin niin tiedät onko kyseessä laite ongelma vai johdoissa ja kaiuttimissa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.01.2009 - 11:38

kaiuttimet+piuhat+vahvistin on uusia, mut toi (pioneerin soitin) on kolvattu kuntoo ku se pisti subit vinkuu joku aika sitte, jep kiitoksia vastauksista, lähdempä tästä koittaa tota soittimen vaihtoa jos sil alkais toimii :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2009 - 12:07

Kato vielä, että on johdot oikein päin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.01.2009 - 22:11

vika löytyi ja se oli soittimessa.. pioneerilla ku on jotai piilo asetuksi, eli ku mankka on pois päältä, ni painaa jotai nappii pohjas vähä aikaa ni pääsee säätää kaikkee pientä.. piiloasetuksis oli joku nippeli väärin nii sen takia ei soinu kirkkaat.