Ratkaiseeko raha?

Avainsanat: tuli mieleen vastauksista ja irwin raha ratkaisee

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.01.2009 - 07:40

kyllä se ratkaisee ainakin terveydenhoidossa. arvauskeskuksen lääkärit vastaan yksityiset. kokemusta on. vieläkin varmaan kituisin vahvojen lääkkeiden avulla työelämässä jos olisin luottanut terveyskeskus lääkäriin, onneksi on varaa mennä mangneetti kuvauksiin ja jouduin 5 viikossa työkyvyttömyyseläkkeelle selän pahan kuluman vuoksi 52 vuotiaana. en saa kumarrella enkä kantaa mitään raskasta.

Kysyjän kommentti

Näin valitettavasti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.01.2009 - 23:53

aika monessa jutussa ratkaisee, rahan puute ratkaisee vielä useammassa .... ei oo ferraria, eikä tule vaikka kuinka mieli tekisi, rahanpuute senkin ratkaisi ... mutta ei se minua onnettomaksi tee, ei edes katkeraksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2009 - 23:53

riippuu asiasta mutta luulisin että harmillisen usein se ratkaisee

Lähteet:
telkkari

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2009 - 00:39

Eikös me hiljattain laulettu: En etsi valtaa loistoa, en kaipaa kultaakaan....

Ei se asia parissa päivässä ole muuttunut miksikään eikä raha ratkaise niitä vaikeuksia mitä minulla on elämässäni.

Mutta minä olen minä. Jollekin toiselle raha on moneen pulmaan ratkaisu.

Lähteet:
filosofi lennu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2009 - 01:07

kyllä se aika usein..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2009 - 01:09

rahalla saa melkein kaikki pikku jutut haluamaansa kuntoon, isoja peruskysymyksiä sillä ei ratkaista ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2009 - 08:26

Raha ratkaisee monta ongelmaa,mutta raha tuo myös monta tilalle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2009 - 10:12

Mitähän se valperi tarkoitti isoilla peruskysymyksillä.Ne tekee rahalla tosi isoja asioita.Tuhoavat jopa koko maapallon,rahan voimalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2009 - 11:23

Sanotaan että rahalla ei saa onnea, mutta eikö mersussa ole kuitenkin mukavampi itkeä kuin nissanissa?
Siis raha ratkaisee ja ilmaisia lounaita ei ole.On minun vakaa käsitykseni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2009 - 12:05

Kyllä, noin 90% :sti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2009 - 13:35

Pyyteettömyys on katoamassa, mutta vielä se sinnittelee.
Ratkaisee aivan liikaa. Tuliset rattaat jauhavat alakerrassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2009 - 14:19

Raha ratkaisee toisissa asioissa, toisissa sitten taas ei, mielestäni ainakaan tosirakkaudessa ei ratkaise, ja onkohan se sitten ainoo asiaa..... missä ei ratkaise...?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2009 - 18:35

Kyllä sillä rahalla saa rakkaudellekin otollisemmat olosuhteet puhjeta. Minä en (ikävä kyllä) näe mitään asiaa mihin raha ei toisi positiivista alkuasetelmaa. Aivan kuten tuntematon totesi, murheetkin on mukavampi käsitellä hyvässä ympäristössä. Ainoastaan rikkailta ihmisiltä voit saada varmasti kielteisen vastauksen koska heillä ei ole tietoa ongelmista, jotka johtuvat rahan puutteesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2009 - 20:50

Ei ratkaise. Sairastelin paljon viime talvena, minkä seurauksena taloudellinen tilanteeni painui tukevasti pakkasen puolelle. Olen oppinut tämän vuoden aikana paljon siitä mitä raha todella merkitsee ja erityisesti sen mitä se ei merkitse. Työssä on käytävä, jotta voi maksaa asumisesta, sähköstä, ruoasta ja muista välttämättömistä hyödykkeistä. Netti ja läppäri kuuluvat välttämättömiin hyödykkeisiin kun niitä käytetään myös muuna kuin ajanvietteenä. ;)
Ilman rahaakin tulee toimeen kun osaa asennoitua oikein. Tai ainakin sen voi oppia. Tosin myönnän oppineeni sen pakon edessä. :)

Lähteet:
Oma kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2009 - 21:26

Ei aina ratkaise, mutta sitä ilmankaan ei tule toimeen.
Tyttäreni kysyikin ihmetellen joskus nelivuotiaana, että eikö raha ookkaan mailman tärkein asia, kun tuli puheeksi terveys,
että olen minäkin antanut joskus sellaisen kuvan,että raha ratkasee, vaikka tiedän, että en ole ollut koskaan sitä mieltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2009 - 23:29

ratkaisee ja ei ratkaise. riippuu tilanteesta, tavoitteesta saavuttaa jotakin. rahalla ei saa kaikkea, mutta ilman rahaakaan ei tule toimeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 02:59

ei, pala ratkaisee =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.01.2009 - 14:18

ei todellakaan