Olemme meossa barcelonaan huhtikuussa.Onko mitä nähtävää erityisesti, mitä ei siis missään nimessä saa ohittaa.

Avainsanat: barcelona espanja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.01.2009 - 19:40

Sagrada Família

fi.wikipedia.org/wiki/Sagrad...m%C3%ADlia

Lisätty: 02.01.2009 - 19:42

tuhat muutakin, mutta kun jotain jää väkisin väliin, niin katso ettei Sagrada Família

Kysyjän kommentti

Kiitos kovasti asiallisesta vastauksesta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.01.2009 - 19:43

En ole käynyt mutta kokemukseta tiedän että mitään mielenkiintoista nähtävää ei kannta ohittaa liian pian.Ota valokuva muistoksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2009 - 19:50

Juu, kyllä "vähäviisas" taas tietää; muutkin Antonio Gaudin luomukset perehdynnän väärttejä, samoin la Rambla (vai mikä se oli?)

Lisätty: 02.01.2009 - 19:54

P.S. Gaudin henkilöhistoriaan kannattaa perehtyä ennalta; saat sitten enemmän irti perillä esim. oppaalta.
Toki Olympiastadion & Camp Nou urheiluhulluille; eiku peliä kattoon Barca-fanien sekaan; muista kannustaa "omia!"

Lähteet:
Käynti 2007

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2009 - 19:57

Minä kävisin Picasso-museossa ja Nykytaiteen museossa Barcelonassa. En ole päässyt käymään niissä ja niihin mielisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2009 - 23:08

Jalkapallostadion. Se on ollut TV:ssäkin monta kertaa ja on niille kuin moskeija muslimeille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2009 - 23:23

Joo! jalkapallostadion... Kannattaa kattoa myös pelikin, jos onnistuu ja on rahaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.01.2009 - 04:20

Kannattaa ostaa sellainen Barcelona Guide buss lippu, sen avulla osaat kaikkiin näkemisen arvoisiin paikkoihin, kaikkiin ei ole pakko mennä sisään muuta ajatpahan ohi bussilla ja nappaat valokuvan! Sillä pääsee muutenkin kulkemaan hyvin, kokemuksesta tiedän että barcelonan keskustasta ei niin vain otetakkaan taxia!! Ja metro on tietenkin pakko kokea. Upea paikka ilta-aikaan on valaistu Catalonian kansallismuseo.