Ennenkö vastaatte tulleisiin kysymyksiin, niin onko teillä tapana käydä katsomassa kysyjän profiilista, minkä ikäinen kysyjä on?

Josko mahdollisesti ko. profiilissa on edes kysyjän ikää... ja muokkaatteko vastauksen ikään sopivaksi, jne.?

Avainsanat: ikä napsu vastaus kysymys etsiminen profiili

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.01.2009 - 16:00

Jos ei muuten ole/tule käsitystä kysyjän iästä, käyn vilkaisemassa, sillä ainakin minä vastaan vähän eri sanoin 7 ja 87 vuotiaille, (siinä välissä saattaa irrota paksumpaakin herjaa)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.01.2009 - 14:55

en ole katsonut , vastaisin kuitenkin samalla tavalla oli ikä mikä tahansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2009 - 14:56

aika useasti vilkaisen, riippuu kyllä vähän kysymyksestäkin, vakkarikysyjät olen muistavinani, joskus tietysti pääsee tapahtumaan valitettavia lipsahduksia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.01.2009 - 14:56

Eipä kuulu tapoihin.Kaikkien kysymykset ovat samanarvoisia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2009 - 14:57

Eipä ole tullut käytyä, mutta olen huomannut, että joskus olisi pitänyt. Eli pitäis käydä, kun täällä on jäseninä alk. 8v. Täytyyhän se ikä ottaa huomioon, ei 8-vuotias ymmärrä samalla tavalla, kuin 18v. täyttänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2009 - 15:10

eipä tule katsottua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2009 - 15:20

en sitten kertaakaan,kysymys inspiroi tarpeeksi.Ituitio menisi pilalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2009 - 15:33

Riippuen kysymyksestä. Jos ikä löytyy niin nuoret tarvitsee huomioida nuorina.Kuin myös kysymysten asettelussa jossa itsekin olen sortunut "ylilyönteihin".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2009 - 16:30

Harvemmin mie meen kysyjän ikää 'kurkkimaan'.. Välillä kyllä huomaa että on vähän 'tökerösti' kysytty, niin sitten saatan katsoa, että mikäs mahtaa olla kysyjän ikä.. Ja en nyt sanois 'tökerökään' hööh, en ossoo selostaa miti tarkoitan.. Luultavasti korjaisin vastaustani, jos olen kirjuttan itse vähän 'tökerön' vastauksen ja huomaan että kysyjä onkin vaikka alle 10 vuotias.. Yritän kyllä vastata aina 'hienostuneesti', mutta jos kysyjäkin tuntuu olevan jo 'hyökkäys' linjalla, niin ei aina tee mieli mielin kielin pal vastata moiseen.. Elikkäs pyrin aina olemaan hillitty vastatessani ja täst edes voisin vaikka tarkastella nuita ikiä, jos niitä onpi mahdollisesti vaan merkitty profiiliin, niin ei sitten tule loukattuun ketään nuorta tai iäkkäämpää 'töksähtävällä/ liian ronskilla' vastauksella.

Kiitos jonin13 kun annoit vähän miettimisen aihetta, hih.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2009 - 16:35

Tulee kyllä katsottua silloin kun kysymys antaa aihetta epäillä kyseessä olevan nuoren.
Ja toisaalta onhan mukava tietää ihmisestä jotain perusasioita, jotta ymmärtää asenteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2009 - 16:38

Pittää kattua, useasti 10-vuotias voi yllättää näsäviisaudellaan ja 54-vuotiaskin saattaa vaikuttaa ikäistään nuorekkaammalta.
18-vuotinen "ymmärtää" eri tavoin kuin jo aikuinen 60 v. täyttänyt.

Lähteet:
Almanakka

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2009 - 16:54

Katson joskus mutta onko sillä oikeasti väliä minkä ikäinen kysyjä on jos vastaukseni on kuitenkin joko faktaa tai oma mielipiteeni (yritän välttää niitä ylilyöntejä kaikkien kohdalla).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2009 - 17:40

en katso ikää. mutta jos kysyjä on joku jota en ennen ole napsussa tavannut niin sitten katson yleensä profiilin ensin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2009 - 18:39

enpä ole katsonut, enkä varmaan tule kaiketi katsomaankaan. ehkä joskus katselen välillä profiileja ja heidän kyselemisiään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2009 - 19:02

En ole katsonut ja en yleensäkkään katsele kenenkään profiileja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2009 - 19:11

Ei ole tullut katsottua profiileja. Kaikkiin kysymyksiin asialliset ja hyvät vastaukset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2009 - 21:40

Ei ole tullut mieleen katsoa. Välillä olen katsonut ihmisen ikää sen jälkeen kun olen tykännyt hänen kysymyksistään tai vastauksistaan. Monet kerrat olen yllättynyt! :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2009 - 23:24

Eipä ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2009 - 03:05

ei, vaikka pitäisi.